آرشیو مرداد ماه 1401

شرکت دیجیتال مارکتینگ بارمان وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اختصاصی، سئو تضمینی ،تبلیغات در گوگل و طراحی گرافیک

طراحی لوگو،قیمت طراحی لوگوی حرفه ای ،طراحی لوگوی حرفه ای،طراحی لوگو در تهران

۶ بازديد

در سطح بسیار پایه،لوگوها نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند برندهایی را که دوست داریم شناسایی کنیم، اما آنها می توانند حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند! یک لوگوی خوب سنگ بنای برند شماست. لوگو به مشتریان کمک می کند تا بفهمند شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید. این برای یک تصویر کوچک مسئولیت بزرگی است! در اینجا لوگو را تعریف میکنیم و اینکه چگونه می توان از آن حداکثر استفاده را کرد.برای طراحی لوگو حرفه ای میتونید با کارشناسان شرکت بارمان وب تماس بگیرید.

لوگو نمادی متشکل از متن و تصاویر است که یک کسب و کار را مشخص می کند. یک لوگوی خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و برند برای چه چیز هایی ارزش قائل است. بسته به نوع، یک لوگو معمولاً از یک نماد یا علامت تجاری و یک لوگو تایپ به همراه یک برچسب تشکیل شده است.

لوگو چه کاری انجام می دهد؟

لوگوها به غیر از ظاهر زیبا عملکرد های زیادی را انجام می دهند. لوگو شما را از رقبا متمایز می کند. شاید اساسی ترین کارکرد لوگو این باشد که به کسب و کار شما یک علامت منحصر به فرد بدهد که شما را از سایر مشاغل متمایز کند. قبل از اینکه برای کسب و کار خود یک لوگو طراحی کنید، باید در مورد ظاهر رقبای خود تحقیق کنید تا بتوانید موقعیت خود را به دست آورید. ویژه در صورتی مهم است که کسب و کار شما دارای رقابت باشد (که 99.9 درصد آنها دارای رقابت هستند).

بررسی کنید که چگونه لوگوی دندانپزشکی کاکتوس با در نظر گرفتن ویژگی منحصر به فرد در جغرافیا و تبدیل آن به یک مسواک، خود را از دریای لوگوهای دندان کلیشه ای در صنعت دندانپزشکی جدا می کند. البته، شما نمی خواهید آنقدر غیرعادی باشید که مشتریان احتمالی برند شما را درک نکنند.

لوگو اطلاعات کلیدی در مورد کسب و کار شما را مشخص می کند

همراه با مرز بندی کسب و کار شما، یک لوگوی خوب همچنین اطلاعات مهمی در مورد شرکت به مشتری ارائه می دهد: لوگو می تواند هم با خدماتی که در حرفه خود ارائه می کنید و هم با جمعیت مورد نظر و ارزش های برند شما ارتباط برقرار کند.
به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است از تصاویر مدار در لوگوی خود استفاده کند تا نشان دهد که در صنعت نرم افزار فعالیت می کند یا از رنگ خاصی مثل سبز برای تعهد به محیط زیست استفاده کنند و حتی از یک فونت شیک برای بر جسته کردن و لوکس بودن حرفه شان استفاده کنند.

طراحی لوگو باعث شناخت برند می شود

لوگوها همچنین یک تأثیر بصری به جای می گذارند که به مشتریان تان یادآوری می کند که حرفه شما پابرجاست.به عبارت دیگر، لوگوها می توانند ارتباط بصری پرقدرت با یک کسب و کار ایجاد کنند. این ارتباط به مشتریان کمک می کند تا برند شما را در ذهن نگه دارند. به برندهایی مانند نایک یا مک دونالد فکر کنید، که لوگوهای آن را می‌توان فوراً با نام یا بدون نام ضمیمه در همه جا تشخیص داد. جای تعجب نیست که لوگوها بخش مرکزی هویت یک برند هستند.

عناصر مهم در طراحی لوگو حرفه ای

اکنون که می دانیم یک لوگو چه کاری انجام می دهد، بیایید ببینیم آنها از چه چیزی ساخته شده اند. در حالی که هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد، ما می توانیم برخی از عناصر رایج طراحی لوگو را تجزیه کنیم. این عناصر با هم 7 نوع لوگو را تشکیل می دهند.

طراحی لوگو تایپوگرافی

زمانی که نوبت به شکل می رسد، یک لوگو معمولا حاوی نوعی عنصر تایپوگرافی است این می تواند از یک حرف تک به سبک مونوگرام تا مخفف یا عنوان کامل کسب و کار متغیر باشد.

 طراحی لوگو تصویر سازی

گاهی طراحی لوگو تایپوگرافی با نمادها یا نشانه های تصویری همراه است. اینها می توانند معرف یا متشکل از عناصر هندسی خیالی باشند. در موارد خاص، لوگوها همچنین شامل عناصر تزئینی مانند کارهای خطی یا نقطه گذاری تصویری مانند ستاره های کوچک یا خطوط نقطه چین هستند که قطعا به تنهایی تصویر خاص و مستقل ایجاد نمی کنند.

رنگ در طراحی لوگو

بعد از طراحی اولیه لوگو، رنگ می آید. لوگوها می توانند سیاه و سفید، تک رنگ یا رنگارنگ باشند لوگوهای رنگارنگ اغلب دارای پالت رنگ هستند که یا هم خانواده ی رنگ های مشابه یا مکملی از رنگ های سرد یا گرم هستند.

متن زمینه در طراحی لوگو

در برخی موارد، زمینه ای که در طراحی لوگو حرفه ای استفاده می شود نیز تعریف می شود پس در نظر گرفتن زمان و جایگاه استفاده از لوگوها مهم هست. معمولاً ما لوگوها را آنلاین، روی کارت های ویزیت، در ویترین فروشگاه ها و تبلیغات می بینیم و آن را چاپ می کند. اما کسب و کار شما ممکن است نیازهای خاصی داشته باشد.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای

پیش از پاسخ به سوال قیمت طراحی لوگو، هزینه طراحی لوگو حرفه ای یا تعرفه طراحی آرم و مواردی از این دست، باید گفت که اساسا نرخ گذاری روی یک خدمت خاص، به عوامل متعددی بستگی دارد و اینگونه نیست که یک نرخ ثابت و معین مثل یک کالای مصرفی وجود داشته باشد.

مهارت طراح، تجربه طراح، عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، رزومه قوی، خلاقیت و پشتیبانی و فرآیند حرفه ای بریف طراحی لوگو، سبک طراحی لوگو، تعداد اتودلوگو اسم، زمان انجام پروژه، زبان طراحی، و موارد دیگر در این قیمت طراحی لوگو حرفه ای موثر است. برای اطلاع از جزییات بیشتر،با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عناصر ثابت یا پویا در طراحی لوگو حرفه ای

یکی از انشعابات قابل ذکر که در طراحی لوگو وجود دارد تصمیم به ایجاد یک لوگوی ثابت که همه جا یکسان به نظر می رسد یا یک لوگو پویا که بسته به زمینه آن تغییر می کند.

تفاوت لوگو با برندینگ چیست؟

یکی از اشتباهات رایج که اغلب می بینیم درک تفاوت بین لوگو و برند است پیچیده به نظر می رسد اما تفاوت بسیار ساده است: برند شما مجموعه ای از تصوراتی است که مردم درباره شرکت شما دارند به عبارت دیگر، می توان آن را به عنوان ذهنیت تصویری بزرگی در نظر گرفت که بر روی مشتری شرکت شما تاثیر می گذارد می توان این تاثیر را از طریق چیزهای زیادی مانند تبلیغات، آگهی‌های بازرگانی، خدمات مشتری و حتی لوگو به جا بگذارید.

درست است، لوگوی شما بخشی از برندسازی شماست (نه برعکس) برای مثال، در حالی که لوگوی اپل نمادین است و فورا قابل تشخیص است، این فقط چیزی نیست که هویت برند ظریف، با کاربری آسان و مشتری پسند آنها را ایجاد می کند. آن صفات از طریق انتخاب طراحی های شما در تبلیغات بیلبورد،پیام های بازرگانی،طراحی وب و چیدمان سایت فروشگاهی مطرح می شوند. لوگو ارتباط بصری آن چیزها را به سادگی دارد به علاوه بیایید با آن روبرو شویم، اپل بدون آن اپل دوست داشتنی و تا حدی خورده شده یکسان نخواهد بود.

 

طراحی لوگو شرکت



 

طراحی سایت فروشگاهی،قیمت طراحی سایت فروشگاهی،ساخت سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاهی تهران

۴ بازديد

آیا می دانستید که انتظار می رود تا سال 2020 فروش تجارت الکترونیک در سراسر جهان به 4 تریلیون دلار افزایش یابد؟ در سال 2016 تنها در ایالات متحده تجارت تک فروشان الکترونیک 322.17 میلیارد دلار درآمد فروش داشته اند. ما در این مقاله هشت مزیت فروشگاه‌ اینترنتی را به اشتراک می‌گذاریم و نحوه کار متخصصان فعال را نیز در نظر می گیریم. کسانی که هم یک فروشگاه تک فروشی و یک فروشگاه اینترنتی در دفتر کارشان دارند می توانند مشتریان و فروش خود را گسترش دهند.

مزایای تجارت الکترونیک همیشه آشکار نیست ولی زمانیکه یک کسب و کار کوچک را موفق مدیریت می کنید و محصولات خود را در دفتر می فروشید اضافه کردن یک سایت فروشگاهی به شما مزایای بیشتری می دهد.

طراحی سایت فروشگاهی هم مراحل خاص خودش رو داره که باید به ترتیب اونا رو اجرا کنید. در طی مراحل ساخت فروشگاه آنلاین باید به این موضوع اهمیت بدین، چرا که در نتیجه نهایی کار شما تأثیر بسیار زیادی میزاره.

در سایت فروشگاهی محصولات شما 24 ساعت در دسترس هستند

از آنجاییکه داشتن محصول در دفتر می تواند به مشتریان در ایده ای خرید کمک کند بلکه اجازه دادن به مشتری برای خرید آنلاین از سایت فروشگاهی ، را برای فروش بیشتر باز خواهد کرد. مشتریان مجبور نیستند برای تحویل گرفتن کالا به محل فروش مراجعه کند یا در لحظه آخر آن را عجولانه سفارش دهند، آنها می توانند آن را درب منزل تحویل بگیرند!

 با مشاهده سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو به یک مشتری جدید برسید

علاوه بر برندسازی و ارتباطاتی که در دفتر خود فراهم می کنید ضمنا افزودن یک وب سایت فروشگاهی باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو می شود. وقتی مشتریان احتمالی محصولی که شما تولید می کنید را جستجو می کنند، این نتایج در جستجو های آنها نشان داده می شود.

در وب سایت فروشگاهی هزینه تک فروشی خود را کاهش دهید

با آنلاین بودن سایت فروشگاهی ، میزان محبوبیت اقلام را می توانید ارزیابی کنید و فقط تعداد معینی از محصولات را در محل فروش خود ارائه دهید. همچنین می‌توانید انتخاب محصول خود را با هزینه اضافی کمی رونق دهید. شما به پرسنل اضافی نیاز ندارید، تبلیغات و بازاریابی هزینه کمتری دارند و نیازی به خرید املاک و مستغلات ارزشمند در محل کار خود نخواهید داشت.

 ایجاد ارتباط هدفمند در مورد فروش در سایت فروشگاهی

با داشتن یک مثال واضح از محصولاتی که مشتریان شما می خرند، شما می توانید علایق آنها را از طریق ارتباطات و بازاریابی هدفمند کنید. همچنین می توانید از این اطلاعات برای برنامه ریزی فروش، پیشنهادات و تخفیف محصولات و خدمات استفاده کنید فقط این اطلاعات را به صورت آنلاین نگه دارید تا این صحبتها در زمان ملاقات با مشتری باعث هدر رفت وقت نشود.

در وب سایت فروشگاهی بهترین محصولات خود را به نمایش بگذارید

وقتی محصولات معتبری دارید، مانند بهترین دستگیره ها در بازار یا عینک‌هایی که می‌دانید مشتریان آن‌ها را دوست خواهند داشت، اگر بتوانید آنها را در صفحه اول و وسط فروشگاه اینترنتی خود مورد توجه قرار دهید، پیدا کردن آنها برای مشتریانتان راحتتر می شود و مطمئنید که سایر مشتریان همان محصول را خریداری کرده‌اند و راضی بوده‌اند، بنابراین آگاهید این محصولات احتمالا برای سایر مشتریان نیز مفید خواهند بود.

تجربه خرید مشتری از سایت فروشگاهی

در حالی که اکثر مشتریان برای خرید یک محصول خاص از ارائه دهنده خود بازارگردی می کنند، به آنها این امکان را می دهید که از طریق سایت فروشگاهی شما خدمات عالی دریافت کنند و در نتیجه ارتباط بهتری با برند شما پیدا کنند.

 قبل از خرید امتحان کنید

از آنجایی که بسیاری از مشاغل تجاری ویترین خود را دارند، شما برای راه اندازی یک ویترین حضوری و آنلاین از مزایای بیشتری برخوردار هستید. همچنین می‌توانید نمونه‌هایی از محصول را در دفتر محل کار ارائه دهید و یا مشتریان را هدایت کنید تا در صورت تمایل به صورت آنلاین در فروشگاه سفارش دهند. اگر مشتری از نمونه‌ای که به او داده‌اید رضایت داشته باشد مطمئنا برند را به رسمیت می‌شناسید و باعث فروش بیشتر می‌شوید همچنین این یک راه حل عالی برای دریافت بازخورد در مورد پیشنهادات محصول است.

وب سایت فروشگاهی آگاهی از برند را افزایش دهید

معروفیت یک برند تجاری میزان آشنایی مصرف کنندگان با یک برند خاص است. این شامل اسم، لوگو یا هر ویژگی تعیین کننده ای است که اکثر مردم با یک برند مرتبط می شوند. مشتریان ابتدا به صورت آنلاین تحقیق می کنند که آیا به صورت آنلاین یا در فروشگاه خرید کنند حضور آنلاین کمک می کند مطمئن شوید که مشتریان احتمالی اطلاعات محصول شما را پیدا می کنند و در سطح فروشگاهی مقایسه کنند. در نتیجه هنگامی که آنها جستجوی آنلاین محصول را انجام می دهند، شما می توانید در لیست نتایج برتر قرار بگیرید.برای اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی میتونید با کارشناسان بارمان وب تماس بگیرید.

شرکت طراحی سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

شرکت طراحی سایت در تهران

طراحی سایت شرکتی ،طراحی سایت شرکتی تهران،قیمت طراحی سایت شرکتی،ساخت سایت شرکتی

۴ بازديد

شرکت ها ،نهادها و موسسات با طراحی سایت شرکتی حرفه ای و اختصاصی میتوانند رزومه ، پروژه ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند. طراحی سایت شرکتی باید شامل امکانات فراوان و ویژگی های مناسبی از جمله موارد زیر باشد:

صفحه اصلی سایت شرکتی (home page)

این صفحه ای است که اکثر مردم در ابتدا می بینند، و به این ترتیب، باید به همه بگوید که شما چه کسی هستید و شرکت شما چه می کند. محتوای صفحه اصلی(home page)  سایت شرکتی شما باید به اندازه ی جذاب باشد تا در عرض چند ثانیه توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. صفحه اصلی سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد طوریکه سریع لود شود و حرفه ای به نظر برسد. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد شما پنج دهم ثانیه فرصت دارید تا افراد را متقاعد کنید که در وب سایت شما بمانند.

محتوای صفحه اصلی (home page)  سایت شرکتی شامل موارد زیر می باشد:

شرح کوتاهی از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، توضیح مختصری در مورد خدمات و محصولات خود و شاید برخی نکات مهم در مورد اینکه چگونه می توانید به مشتری یا مشتری احتمالی خود کمک کنید.

 صفحه درباره ما وب سایت شرکتی

بازدیدکنندگان تمایل دارند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چه کسانی پشت شرکت هستند رو بشناسند. صفحه درباره ما یکی از پربازدیدترین صفحات در هر وب سایت است. این صفحه باید خلاصه ای از شرکت شما و افرادی را که استخدام می کنید (با بیوگرافی و تصاویر کارکنان، یا بیوگرافی از خودتان بعنوان کارفرما) و هرگونه دستاورد ویژه ای که دریافت کرده اید و همچنین یک صفحه شامل روش های متفاوتی است که همان کالا یا خدمات را به دیگران ارائه می دهید.

صفحه خدمات سایت شرکتی

در این صفحه می توانید جزئیات خدماتی را که ارائه می کنید را فهرست کنید. قبل از تشریح آنها صفحه را با خلاصه ای از خدماتی که مد نظرتان است شروع کنید. اگر خدمات شما گسترده باشد پس توضیحات آنها بسیار گسترده است لذا آنها را به بخش هایی تقسیم کنید و همچنین به صفحه ی اول سایت لینک پیوند اضافه کنید تا خوانندگان بتوانند در مورد یک سرویس خاص اطلاعات بیشتری کسب کنند.برای ساخت سایت شرکتی باید اینو مورد در نظر بگیرید.

 صفحه محصولات وب سایت (در صورت ارائه محصولات)

این صفحه برای ارائه جزئیات در مورد محصولاتی است که می فروشید. قبل از فهرست کردن صفحه را با خلاصه ای کوتاه از محصولات خود شروع کنید. اگر چندین محصول را می فروشید و اطلاعات گسترده ای در مورد هر محصول دارید، آنها را به دسته های تقسیم کنید و لینک پیوند را به صفحات محصول آنها اضافه کنید.

 صفحه پرسش و پاسخ سایت شرکتی

صفحه پرسش‌های متداول فضای برای پاسخگویی به متداول‌ ترین سوالاتی است که از شما پرسیده می‌شود.صفحه سؤالات متداول آنچه را که باید همه در یک صفحه بدانند را می گوید همین باعث صرفه جویی در وقت شما برای پاسخ دادن به همان سوالاتی میشود که به صورت فردی پرسیده می شود. برای هر پرسش یک پاسخ صادقانه ارائه کنید.

پاسخ‌ های شما باید فراخوانی برای اقدام باشد و مشتری احتمالی را متقاعد کند که گام بعدی را برای هر آنچه را که می‌ فروشید بردارد. متداول ترین سوالاتی که بیشتر از شما پرسیده می شود باید در این صفحه باشد. چنین سوالاتی همچنین باید هر گونه شک و تردیدی را که مشتری ممکن است داشته باشد را برطرف کند تا بتواند به اندازه کافی برای خرید از شما احساس امنیت کند.

صفحه نقد،بررسی وب سایت شرکتی

این بخش برای نشان دادن نظرات مثبتی است که شرکت شما دریافت کرده است در صورت امکان، عکس‌ها و اطلاعات تماس موسس (لینک پیوند رسانه‌ های اجتماعی او، نه شماره تلفن شخصی او) را اضافه کنید این به صفحه نقد بررسی اعتبار می بخشد. هر کسی می‌تواند نظر بنویسد، اما آنهایی که عکس‌ های افراد واقعی را دارند می‌توان آن‌ ها را در منبع واقعی ردیابی کرد و اعتماد ایجاد کرد.

صفحه تماس با ما وب سایت شرکتی

صفحه تماس شما تمام راه هایی را که می توانند با شما در تماس باشند به مشتریان احتمالی نشان می دهد همچنین مهم است که شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس پستی فیزیکی خود را در پاورقی در تمام صفحات وب سایت خود، در صورت امکان، داشته باشید.

بخش وبلاگ و مقالات سایت

وبلاگ یک صفحه نیست، زیرا یک وبلاگ مجموع همه پست های وبلاگ است. وبلاگ یک وب سایت بخشی از یک وب سایت است که از پست های مرتبط با موضوع (مانند نوشته های مجله) تشکیل شده است. پست‌های وبلاگ معمولاً به ترتیب زمانی معکوس فهرست می‌شوند و آخرین پست وبلاگ در ابتدا ظاهر می‌شود اگر یک وب سایت کسب و کار بدون وبلاگ دارید، به طور جدی شانس خود را از دست داده اید. پس وبلاگ خود را به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزار بازاریابی خود در نظر بگیرید زیرا یک وبلاگ باعث ایجاد بازدید، جذب مشتری احتمالی و فروش می شود.

یک نظرسنجی توسط هاپ استاپ نشان داد که 57٪ از مشاغلی که وبلاگ دارند از طریق آن فروش محصول داشته اند.یک وبلاگ به شرکت شما صدایی می دهد، فضایی را برای کسب و کارتان ایجاد می کند که می توانید داستان شرکت خود را بگویید، تخصص خود را به اشتراک بگذارید و با مشتریان خود مشارکت داشته باشید.

آخرین صفحه خبرها سایت شرکتی

اینجاست که می توانید به رسانه ها بپردازید. در این بخش، شما باید لینک های پیوند به مقالات نوشته شده در مورد کسب و کار خود را ارسال کنید همچنین بیانیه های مطبوعاتی، تبلیغات، ویدئوهای نمایش داده شده را به سایر پلتفرم های شناخته شده ارسال کنید.

صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت

سیاست حفظ حریم خصوصی برای هر طراحی وب سایت شرکتی ضروری است این صفحه به بازدیدکننده وب سایت شما اجازه می دهد تا آگاه شوند با اطلاعات شخصی که در اختیار شما قرار می دهند چه خواهید کرد. در این صفحه، به بازدیدکننده سایت اطلاع داده شود که چگونه از اطلاعات و داده های شخصی (مانند تبلیغات، کوکی ها، ایمیل ها و غیره) جمع آوری شده استفاده می شود و اینکه آیا با اشخاص دیگر به اشتراک گذاشته می شود یا خیر. شما باید به شدت به سیاست حفظ حریم خصوصی خود پایبند باشید.

صفحه شرایط و ضوابط وب سایت

مشابه سیاست حفظ حریم خصوصی ذکر شده در بالا، صفحه شرایط و ضوابط معمولاً برای اکثر وب سایت ها ضروری است. این صفحه شامل "قوانین" است که بازدیدکننده از سایت شما باید موافقت کند تا برای استفاده از وب سایت شرکتی شما از آن تبعیت کند.

صفحه نقشه سایت سایت شرکتی

نقشه های سایت در دو قالب ارائه می شوند XML نقشه های سایت(این‌ها برای ربات‌های موتور جستجو ساخته شده‌اند، به موتورهای جستجو کمک می‌کنند محتوای شما را کشف کنند و از دیدگاه سئو خوب است).صفحه نقشه سایت یک صفحه فهرست است که تمام صفحات وب شما را در وب سایت خود فهرست می کند.

صفحه خطای 404 (صفحه یافت نشد) در وب سایت

صفحه ی با این عنوان.عتوان صفحه یافت نشد از نظر فنی صفحه "خطای 404" نامیده می شود در واقع صفحه ای است که بازدیدکنندگان شما وقتی صفحه وب وجود ندارد یا منتقل شده و حتی منقضی شده است به آن هدایت می شوند. از آنجایی که یک صفحه خطای 404 می تواند یک صفحه استاندارد HTML باشد، می توانید آن را به هر نحوی که می خواهید سفارشی کنید.

 

قیمت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی،قیمت طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاهی تهران

۵ بازديد

طراحی سایت فروشگاهی،قیمت طراحی سایت فروشگاهی

استفاده و کار کردن با سایت فروشگاهی، کاری بسیار سهل و آسان به شمار می رود، به منظور ایجاد یک تجربه خرید مناسب برای مشتری لازم است تا شما نخست ماهیت محصولات خود را به وی معرفی کرده و البته به وی تضمین دهید که سایت فروشگاهی شما از بالاترین سطح امنیت سایبری نیز برخوردار می باشد. شما به راحتی می توانید تنها با استخدام کردن یک طراح سایت معتبر و خوشنام، یک سایت فروشگاهی مناسب و ارزشمند را طراحی کرده و از آن استفاده نمایید.

در این مقاله سعی داریم تا جوانب مختلفی از مواردی را که برای طراحی سایت فروشگاهی معتبر به آن ها نیاز دارید را معرفی نماییم:

نمایش توضیحات و تصاویری از محصولات در صفحه جزییات وب سایت فروشگاهی

هدف از طراحی یک سایت فروشگاهی، طبیعتا فروش بیش از یک دسته از محصولات خواهد بود. در حقیقت ارائه تصاویری حرفه ای از محصولات موجود و همچنین توضیحات شفاف و روشن برای هر یک از آن ها را می توان گامی بزرگ در جهت بازاریابی محصولات توصیف کرد. نمایش تصویری محصولات می تواند در صورتی که کیفیت این تصاویر بالا بوده و به صورتی حرفه ای نیز گرفته شده باشند، موجب جذب مشتری بیشتر به آن ها گردند. البته توصیه می کنیم که از تصاویر با ابعادی به مراتب بزرگ تر بیشتر استفاده نمایید، زیرا برای مشتریان جذابیت به مراتب بیشتری را خواهد داشت، و البته نیز می تواند موجب طبیعی تر به نظر رسیدن آن ها گردد.

برای ارتقای سطح تجربه مشتریان از فروشگاه، بهتر است تا تعداد تصاویر بیشتری را در طی یک صفحه از محصول به مشتری نمایش دهید، تا نمای فروشگاهی شما هر چه بیشتر طبیعی به نظر برسد. البته حتما باید در یک صفحه بیش از یک محصول را نمایش دهید، زیرا در هنگام جستجو و سرچ کردن این امر باعث می شود تا حس بهتری به مشتری انتقال داده شده و همچنین حس و توانایی انتخاب را در وی به چالش بکشید.

عدم ارائه اطلاعات غلط به مشتری 

در ضمن همواره به یاد داشته باشید تا هیچ گاه اطلاعات غلط به مشتری و مخاطبان خود ارائه ننمایید. زیرا این امر باعث ایجاد خدشه در اعتماد مشتری نسبت به سایت شما گردیده و دیدگاه او نسبت به میزان خلاقیت شما را نیز به مراتب کاهش خواهد داد. ارائه اطلاعات غلط حتی می تواند شامل ارائه تصویری از محصول با رنگی متفاوت از آن چیزی که هست نیز باشد. از هر محصولی در هر سایزی و رنگی که هست، اطلاعات و توضیحاتی دقیق و روشن و کوتاه ارائه نمایید. این اطلاعات برای ایجاد تصویری ذهنی در تصورات مخاطب بسیار مناسب خواهد بود. یک نکته که لازم است در این جا گوشزد شود، می تواند ارائه تصاویر مختلف از زوایای متفاوت از یک محصول باشد که برای ارتقای سطح ارتباط و اعتماد مشتری با سایت فروشگاهی شما بسیار ضروری نیز خواهد بود.

طراحی سبد خرید در طراحی سایت فروشگاهی 

یکی از مواردی که وجود آن در یک سایت فروشگاهی ضرورت دارد، طراحی کردن بخشی به عنوان سبد خرید است. حتما تاکنون در سایت های فروشگاهی داخلی خودمان همچون دیجی کالا چندین بار این سبد خرید را ملاحظه کرده اید. در سبد خرید شما به مشتری اجازه انتخاب تعدادی بیشتر از محصول را داده تا در کنار یکدیگر آن ها را با هم مقایسه کرده و موارد مورد نیاز و ضروری را از میان آن ها انتخاب نماید.

 طراحی صفحات سایت فروشگاهی بصورت ریسپانسیو

امروزه به علت افزایش میزان استفاده از گوشی برای انجام سرچ های اینترنتی، ضرورت دارد تا سایت ها به صورتی طراحی شوند، که در قالب صفحات گوشی های تلفن های همراه نیز قادر به استفاده ساده و آسان از آن ها باشید. به این قابلیت در اصطلاح طراحی سایت ریسپانسیو بودن گفته می شود. افزودن این آیتم امروزه برای طراحان سایت تبدیل به یک ضرورت شده است و دیگر نمی توان از آن به عنوان یک آپشن نام برد.

 امنیت سایبری در سایت فروشگاه

برای ایمن بودن یک سایت فروشگاهی لازم است تا آن را حتما به SSL مجهز نماییم. داشتن قابلیت SSL می تواند موجب شود تا رمزگشایی های اطلاعاتی در سایتی که از این امتیاز برخوردار است از امنیت به مراتب بیشتری برخوردار گردد. سایت های فروشگاهی همواره نیازمند استفاده از داده های کارت های اعتباری و همچنین اطالاعات پرداختی می باشند، در کنار آن نیز لازم است اطلاعات خصوصی ای از مشتریان خود را همچون شماره های تلفن و یا آدرس های ایمیل مشتریان خود را داشته باشند مشتریان نیز در مقابل به دلیل به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی خود در این سایت های فروشگاهی انتظار دارند تا حریم خصوصی آن ها رعایت شده و این اطلاعات به بیرون درج پیدا ننماید.استفاده از توانمندی SSL می تواند موجب شود تا سایت فروشگاهی شما در محافظت از اطلاعات خصوصی مشتریان قابلیت های به مراتب بهتری را به دست آورد.

البته هر چقدر هم که شما از نرم افزارهای به روز و قدرتمند استفاده کنید، باز هم شانس مورد حمله قرار گرفتن سایت شما بسیار بالا خواهد بود، به شما توصیه می نماییم تا هیچ گاه شماره و اطلاعات کارت های اعتباری مشتریان خود را در سایت خود ذخیره سازی ننمایید.

بهینه سازی عملکرد سایت 

تمامی مشتریان از سایت هایی که سرعت عملکرد آن ها پایین باشد متنفر می باشند. مخصوصا افرادی که با موبایل به سایت فروشگاهی مراجعه می نمایند، به محض این که متوجه می شوند سرعت یک سایت پایین است، فورا سراغ سایت فروشگاهی دیگری خواهند رفت. سایتی را می توان با عملکرد و سرعت بالا خطاب نمود که زمان عکس العمل آن کمتر از 3 و یا در نهایت 4 ثانیه به طول انجامد.

افزایش سرعت و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی

1. از نرم افزاهای CSS و همچنین جاوا اسکریت استفاده نمایید. استفاده از این ها باعث می شود تا واکنش سایت ارتقا یافته و عملکرد بهبود یابد.
2. سعی کنید تصاویر سایت را تا حد ممکن فشرده و کوچک نمایید. این امر سرعت دانلود را به خوبی افزایش خواهد داد
3. برای افزایش سرعت و کاهش مدت زمان لود شدن توصیه می شود تا از کش استفاده نمایید.

 

قیمت طراحی سایت

این روزها فریلنسرها که به صورت فردی طراحی سایت انجام می‌دهند و شرکت طراحی سایت که به صورت تیمی پروژه را پیش می‌برند پیشنهادات متفاوتی برای قیمت طراحی سایت ارائه می‌دهند که مشتریان را با یک سوال مهم روبه‌رو می‌کنند؛ چرا برای صنف طراحان هزینه طراحی سایت تعریف مشخص و یکسانی وجود ندارد؟ پاسخ کوتاه اینکه: کار طراحی وب سایت بسیار کیفی است.اما در نهایت انتخاب را بر عهده شما می‌گذاریم. لازم به ذکر است در طراحی سایت کیفیت پشتیبانی به اندازه کیفیت انجام پروژه و حتی بیشتر اهمیت دارد و پشتیبانی خوب تنها توسط شرکت های با تجربه و سابقه بدرستی انجام می‌شود.

 پشتیبانی از سایت 

همواره مشتریان علاقه دارند تا از سایتی استفاده نمایند که به آن ها ارزش بخشیده و در صورتی که به کمک نیاز داشته باشند آن را از آن ها دریغ نورزد. یکی از بهترین کارها برای تامین این نیاز ایجاد بخش های ارتباط مستقیم با مشتریان می باشد. سعی کنید تا در سایت خود بخشی را به عنوان ارتباط با ما و به صورت زنده به صورت 24 ساعتی تعبیه نمایید. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه علوم ارتباطات ایجاد شده است، تامین این خواسته کار چندان مشکلی نمی باشد.

 آپشن های پرداختی در سایت 

یکی از بهترین مواردی که می تواند در ساخت سایت فروشگاهی ضرورت داشته باشد، برخودار بودن از تنوع پرداختی خواهد بود. البته در ایران می توان تنها از این امکان جهت استفاده از کارت های بانکی مختلف بهره برداری کرد ولی در خارج می توان امکانات بسیار زیادی را در این چهارچوب جای داد.

 قابلیت جستجوی سریع دروب سایت فروشگاهی 

یکی از ویزگی های سایت فروشگاهی برخوردار بودن از آیتم جستجو کردن به صورت مهمان می باشد. معمولا در سایت های فروشگاهی یکی از موارد ضروری ثبت نام کردن است. بسیاری از افراد تمایل ثبت نام کردن در سایت های مختلف را دارا نمی باشند، به همین خاطر، ترجیح می دهند قبل از ثبت نام کردن، به صورت مهمان نخست سایت فروشگاهی را ارزیابی کرده و در صورت مناسب دانستن آن افدام به ثبت نام نمایند.

 قابلیت سرچ شدن سایت شما از سوی موتورهای جستجو گر

یکی از مهم ترین قابلیت ها که وجود آن ها می تواند برای سایت فروشگاهی ضرورت داشته باشد، وجود بخشی است که لازم می باشد تا به موتورهای جستجو گر برای افزایش دادن سرعت خود در فضای داخلی سایت فروشگاهی شما کمک نماید. به این ترتیب مشتری بدون نیاز به اپلیکیشن سایت شما، می تواند از طریق مرورگر ها نیز وارد سایت شما شده و با بررسی و مناسب بودن سایت، در آن ثبت نام نماید.

 

شرکت طراحی سایت تهران