آرشیو مرداد ماه 1402

شرکت دیجیتال مارکتینگ بارمان وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اختصاصی، سئو تضمینی ،تبلیغات در گوگل و طراحی گرافیک

چرا طراحی سایت مهم است و باید از شرکت طراحی سایت کمک گرفت؟

۲ بازديد

امروزه در عصر دیجیتال ، وجود یک وب سایت برای هر برند یا کسب و کاری ضروری است. با توجه به زمان زیادی که مردم در رسانه‌ های اجتماعی و وب‌ سایت‌ ها صرف می‌کنند. طراحان شروع به تغییر فعالیت‌ های آنلاین خود برای استفاده از مزایای بازاریابی دیجیتال کرده‌اند.

وب سایت جایی است که شما می توانید یک فروشگاه راه اندازی کنید. و براحتی کالا های خود را بصورت آنلاین بفروش برسانید. وقتی جستجوی گوگل نشان می دهد که شما به طور تقریبی یکی از یک میلیون نتیجه هستید. به عنوان طراح سایت می تواند احساس شکست کنید. که نباید از این موضوع ناامید و دلسرد شوید. در واقع ،کسب‌ و کار و تجارتی که وب‌ سایت ندارد، قدرت جذب مشتری را از دست می‌دهد. ضمنا مطرح شدند کسب و کار و وب سایت شما به زمان و تلاش نیاز دارد، اما نتایجی که در قالب تبدیل به دست می آورید ارزش تلاش را دارد.

در این مقاله با ویژگی های طراحی سایت خوب آشنا می شوید. و در مورد اینکه چرا باید روی طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید و چطور در سالهای آتی این طراحی سایت برای کسب و کار شما موثر خواهد بود،در این مقاله بحث خواهیم کرد.

اهمیت طراحی سایت

چرا وب سایت داشته باشیم؟ یک وب سایت در راستای فروش، جمع آوری مشتری های یا اشتراک گذاری اطلاعات ایجاد می شود. نقش دقیق تر یک وب سایت در کمک به افراد برای دستیابی اطلاعات، ایجاد مشتری، فروش محصولات، پاسخ به سؤالات، هدفمندی ، نمایش ویدیوهای شما و غیره است.
یک وب سایت می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود که باید آنها را بشناسید. در ابتدا بایستی مشخص کنید که محصول شما چیست، عملکرد آن، قیمت، نحوه خرید آن، و اگر می خواهید چیزی را بفروشید چگونه آنرا پرداخت کنید.
یکی از عناصر مهم ساخت سایت استفاده از چندین تکنیک مختلف سئو برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو است. یکی از این تکنیک های سئو، لینک سازی است. ایجاد بک لینک برای یک وب سایت جدید می تواند به شما کمک کند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالاتری کسب کنید.

نکته ای که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است که یک وب سایت نیاز به خدمات زیادی در حفظ محتوا، طراحی، خدمات سئو سایت و موارد دیگر دارد. اگر شما یک طراح هستید، احتمالا همیشه در کار پوشش دهی هستید و با توجه به مشغل زیاد زمان زیادی برای به بروز رسانی وب سایت خود ندارید ار اینرو می توانید به دور کاری ( کار از خارج شرکت ) این وظایف فکر کنید. به عنوان مثال، اگر به متخصصینی برای کار بر روی سئو وب سایت خود نیاز دارید، می توانید خدمات سئو را دور کاری یا به اصلاح برون سپاری کنید.

برای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی می تونید از شرکت طراحی سایت آرمانا وب که در این زمینه سابقه درخشانی دارد کمک بگیرید.

11 دلیل اصلی که شما نیاز به شرکت طراحی سایت دارید

 

1-انتظارات مشتری از وب سایت

این روزها مشتریان از نظر فناوری ماهر و آموزش دیده هستند و از این رو از شما انتظار وب سایتی را دارند که تمام اطلاعات لازم در مورد برند و محصولات شما را دارد. وب سایت شما با سود بخشی در ایجاد درآمد، بهبود شناخت برند، تقویت حسن نیت در بین مشتریان و بازار هدف شما و انتقال پیام های بازاریابی می تواند به برند شما کمک کند.

داشتن یک وب سایت فراتر از حضور آنلاین است. هنگامی که یک وب سایت را طراحی می کنید، می توانید به سرعت برای رشد برند خود آن را به یک دارایی ارزشمند تبدیل کنید که این اقدام مشابه داشتن یک ویترین فروشگاه در فضای فروشگاه های رسمی در بازار کسب و کار است. اگر وب‌ سایتی خود را بروز رسانی نکنید مشتریان ممکن است بر این باور برسند که شرکت شما فاقد پیشرفت‌ های تکنولوژیکی در بروز رسانی است بطوریکه ممکن است مشروعیت کار شما را زیر سوال ببرند.

محتوا و تصاویر وب سایت باید به روزرسانی و آپدیت شوند. تا برای صفحات نتایج موتور جستجو بهینه شود تا خریداران احتمالی بتوانند به سرعت آن را پیدا کنند. با این حال، این اقدامات به تلاش زیادی نیاز دارد که با برون سپاری خدمات سئو می توانید کمک بگیرید. بنابراین، اگر هنوز نیاز به یک وب سایت دارید، منتظر چه چیزی هستید؟ یکی بساز! مشتریان شما از آن قدردانی خواهند کرد.

2- وب سایت چهره رسمی برند شما

پلتفرمی که برند شما را به درستی به تصویر می‌کشد. برای برندهای طراحی نوظهور بسیار مهم است زیرا اصالت شرکت و پیشینه برند شما در این وب سایت خواهد بود. بسیاری از افرادی که خریداران بالقوه هستند در مورد منشاء برند و همچنین کالاها کنجکاو هستند. که وب سایت کسب و کار شما را خاص و شخصی می کند که همدلی مشتریان با شما را آسان تر می کند.

3- وب سایت مصداق حضور اجتماعی است

اگر وب سایت نداشته باشید، چگونه کاربران تشخیص می دهند که شما یک شرکت قانونی هستید؟ این حقیقت را در نظر بگیرید: که احتمال خرید از شرکت با وجود وب سایت بیشتر است یا بدون وب سایت؟ پاسخ کاملا روشن است اگر می خواهید برند شما به سودآوری برسد. لازم است این سرمایه گذاری آنلاین را انجام دهید. چون مشتریان از برندها انتظار دارند وب سایت هایی داشته باشند که بتوانند در مورد خدمات شما کسب اطلاعات کنند یا نظرات خود را در سایت بنویسند و شواهدی مبنی بر قابل اعتماد بودن شرکت شما بیابند. در واقع، طراحی سایت یک تکنیک اینترنتی عالی برای ارائه اثبات اجتماعی و جلب مشتریان جدید است.

4- طراحی سایت یک سرمایه گذاری مستقیم و با قیمت مناسب است

بازار آنلاین و شبکه‌ ها غالبا درصد معینی از قیمت کالاها یا خدمات فروخته شده در وب‌ سایت خود را دریافت می‌کنند. با این حال، اگر وب سایت خود را راه اندازی کنید، می توانید بدون پرداخت هیچ کمیسیونی به سرعت درآمد کسب کنید. علاوه بر این، داشتن یک وب سایت به طور قابل توجهی کمتر از خرید ملک و افتتاح یک تجارت آفلاین است.

5. مسئولیت روایت برند را بر عهده بگیرید

چون شما کنترل محدودی از درک دیگران نسبت به برند خود دارید. اشتراک گذاری درست محصولات به صورت آنلاین می تواند بر نحوه درک برند شما تأثیر مثبتی بگذارد. یک وب‌ سایت ابزار بسیار موفق‌تری نسبت به تبلیغات چاپی یا ایمیل‌ های مربوط به برندهایی است که صدا، هدف و مأموریت خود را بازاریابی می‌کنند. کاملا منطقی است که شما بخواهید بر نحوه درک مشتری ها، کنترل داشته باشید که این امر فقط از طریق یک وب سایت خوب طراحی شده امکان پذیر است. از اینرو، شما این قدرت را دارید که روایت و زیبایی شناسی کلی برند خود را شکل دهید.

در دنیای مدرن، تغییر روایتی که درباره برند شما نوشته می‌شود، مهم‌تر از همیشه است. مردم می توانند از راه های مختلفی در مورد وب سایت شما اطلاعات کسب کنند، و اگر مراقب نباشید، ممکن است حقایق نادرست زیادی منتشر شود. یک استراتژی عالی برای کنترل روایت، اطمینان از دقیق بودن وب سایت شما و به روز رسانی مکرر آن است. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات تماس شما به روز است و محتوا همیشه واقعی و جذاب است.

6-طراحی سایت نرخ بازگشت سرمایه(ROI)را افزایش می دهد

اگر یک برند موفق هستید، افزایش بازگشت سرمایه بدون شک یکی از اولویت های اصلی شما است. شما با طراحی سایت سود خواهید برد زیرا راه های مختلفی برای اطمینان از پیشرفت آن برای ارائه بالاترین ROI وجود دارد. برخی از موارد به شرح زیر است:

• سرمایه گذاری زیادی روی سئوی سایت(بهینه سازی موتور جستجو) کنید تا وب سایت خود را در SERP ها بیشتر نمایان کنید.

• اطمینان حاصل کنید که بازار برای توسعه وب سایت شما در نظر گرفته می شود. اگر وب سایت شما در جایگاه بالاتری قرار دارد، افراد تمایل بیشتری به کلیک روی آن دارند. علاوه بر این، هنگامی که آنها از وب سایت شما بازدید می کنند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری یا مشتری خواهید داشت.

• از کال تو اکشن(CTA) در سایت خود به خوبی استفاده کنید. یک فراخوان برای اقدام (CTA) به کاربران وب سایت آموزش می دهد که در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهند.

با توجه به این پیشنهادات می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما بهترین بازگشت سرمایه ممکن را به شرکت شما می دهد.

7- وب سایت امکان گفتگوهای مفیدتر را فراهم می کند

گفتگو ها اغلب در وب سایت ها به دلیل نیاز شما برای بیان مختصر و دقیق ایده هایتان معمولا به بحث های بیهوده تبدیل می شوند. از طرفی اگر وب سایت دارید، می توانید با شرکت در بحث های مثبت از این مشکلات جلوگیری کنید زیرا وب سایت ابزاری برای انتشار افکار شما در دنیای رقابت است. از اینرو، بخاطر داشتن یک وب سایت، می توانید گفتگو های مفیدتری با مشتریان، مهمانان و همکاران خود داشته باشید.
ضمنا با ساختن یک وب سایت تاثیرگذار ، خود را قادر می سازید تا در مبادلات سازنده تری شرکت کنید که نقطه عطفی برای تمام اطلاعات برند شما فراهم می کند و شما دیگر به اسناد و ایمیل های نامرتب وابسته نیستید.

8- غول های صنعت دیگر را بپذیرید

اگر صاحب یک وب سایت هستید، می توانید با دست اندر کار برتر این صنعت رقابت کنید. یک وب سایت بهینه شده به مراتب چشمگیرتر خواهد بود و در زمان مناسب بیشتر خواهد درخشید.

در واقع وب سایت زمینه رقابت را هموار می کند و به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد در محیط کسب و کار امروزی پیشرفت کنند. مهمترین دستاورد آن رقابت با چند غول صنعت دیگر است که منابع مالی بسیار بیشتری نسبت به شما دارند. یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و بستری برای فروش محصولات یا خدمات خود داشته باشید.

9- دسترسی به رسانه های اجتماعی در حال فرسایش است

اگر فکر می کنید فعال بودن در سایت های شبکه های اجتماعی برای جذب مشتریان جدید کافی است، اشتباه می کنید. با توجه به کاهش مداوم محبوبیت رسانه های اجتماعی، داشتن یک وب سایت مهم تر از همیشه است. وب سایت یک رویکرد عالی برای سازماندهی محتوای شما و همچنین کسب حصول اطمینان از مخاطبانی است که همیشه می توانند با شما در تماس باشند. برخلاف شبکه‌ های اجتماعی، یک وب‌ سایت پلت‌ فرم بسیار مطمئن‌تری است، زیرا تا زمانی که آن را به‌ روز نگه دارید، همیشه برای کسب و کار شما وجود خواهد داشت.

10- زمان کار شما را افزایش می دهد

اکثر ما دوست نداریم زود بیدار شویم. برای بسیاری از ما، شروع کردن روزهایمان زودتر از زمان لازم دشوار است. اگر نیازی نداشتیم روزمان را زودتر شروع کنیم چه؟ اگر می توانستیم بر اساس برنامه خود کار کنیم و مجبور نمی شدیم تا ساعت 9 صبح در دفتر باشیم، چه؟

به لطف اینترنت، بسیاری از مردم اکنون بر این باور و ایده رسیده اند که شما می توانید 24 ساعت شبانه روز از طریق وب سایت خود با مخاطبان جهانی ارتباط برقرار کنید. با یک وب سایت، می توانید فرض کنید که کاربران می توانند هر زمان که بخواهند، در روز یا شب، به محتوای شما دسترسی داشته باشند.
دسترس پذیری برای بازاریابی ضروری است به خصوص برای شرکت های تجارت الکترونیک که فروش را به طور چشمگیری افزایش می دهد. یک وب سایت خوب طراحی شده، همچنین گامی در جهت ارائه خدمات عالی به مشتریان و ایجاد روابط است، به خصوص اگر چت ربات هایی در وب سایت خود دارید که با هوش مصنوعی طراحی شده اند و آماده هستند تا مشکلات اساسی مصرف کنندگان را هر زمان که نیاز داشته باشند حل کنند.

11- خدمات مشتریان 24 ساعته

این رسانه است که بیشتر برای حل سؤالات مشتری استفاده می شود. سوالات متداول مصرف کنندگان در وب سایت مطرح می شود و به شما امکان می دهد در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و در عین حال اطلاعات دقیق و مرتبط را به مشتریان ارائه دهید.

 

 

12 ترند برتر برای بهینه سازی سئو سایت در سال 2023

۲ بازديد

خدمات سئو سایت یکی از پویاترین حوزه های دیجیتال مارکتینگ است. زیرا گوگل همیشه الگوریتم رتبه بندی خود را به روز می کند.تا جستجو را به تجربه بهتری برای کاربران تبدیل کند. این بدان معناست که بازاریابان و فروشندگان هر سال فرصت ارزیابی مجدد ترندهای SEO را دارند. همانطور که گفته شد،باید در نحوه هماهنگی استراتژی خود با 12 ترند برتر SEO کاملا هوشیار باشید. و آنها را بررسی کنید.

در طول تاریخ سئوی سایت ارائه تخصصی محتوا در صفحات وب با کارایی بالا برای کاریران است. همیشه یکی از مهمترین استراتژی ها بوده است، از طرفی دیگر گوگل هم در ارزیابی سیگنال ها و تعیین استانداردها برای ارزش گذاری محتوا نسبت به گذشته عملکرد بهتری پیدا کرده است. بیایید نگاهی دقیق تر به عملکرد سئو سایت داشته باشیم و چگونگی دستیابی به این استانداردها را بررسی کنیم.

1- تجربه دست اول و مستقیم از یک موضوع

تجربه دست اول و مستقیم از یک موضوع

از دسامبر 2022، مخفف محبوب EAT Google، یعنی (تخصص، اختیار، اعتماد) است که علاوه بر اینها عنوان اضافه تری تحت "تجربه" نیز کسب کرده است. اکنون گوگل هنگام ارزیابی کیفیت محتوا، حتما عنوان "تجربه نویسنده یا موسس " را در نظر می گیرد.

بنابراین «تجربه» واقعاً به چه معناست؟ گوگل می خواهد ببیند که نویسنده محتوای دست اول در رابطه با موضوع مورد بحث، آیا تجربه دنیای واقعی را دارد.
به عنوان مثال، من به عنوان موسس یک آژانس سئو سایت، تجربه دنیای واقعی دارم و می توانم در مورد ترندهای سئو که در سال 2023 بوجود می آیند، با مستندات صحبت کنم. با این حال، اگر بخواهم در یک وب سایت سلامت محتوایی درباره علل شایع بیماری قلبی ایجاد کنم، کیفیت محتوا حتما زیر سوال میرود ، زیرا من یک متخصص حرفه ای در حوزه پزشکی نیستم و هیچ تجربه ای در مراقبت های درمانی ندارم.
این بدان معناست که وب سایت های دیگر باید نگاه دقیق تری داشته باشند. که روی محتوا نویسان و نوع موضوعات تمرکز بیشتری کنند.

2- محتوای هدفمند مخاطب، نه محتوای هدفمند ترافیک

 محتوای هدفمند مخاطب، نه محتوای هدفمند ترافیک

یکی از دلایل این افزایش تاکید بر این تجربه است. که تولید محتوای SEO در حال افزایش است. اما اگر وب سایتی که نرم افزار مالی می فروشد، پست های وبلاگی با دستور غذا تولید می کند. خزنده های گوگل به آن مشکوک می شوند. که آیا آن محتوا واقعاً به نفع مخاطبان هدف مشتریان نرم افزارهای مالی است؟ یا آیا به رتبه بندی وب سایت برای کلمات کلیدی با حجم بالا کمک می کند؟

شما از قبل پاسخ را می دانید. در واقع کسب و کارهایی که بدون در نظر گرفتن خواست کاربران فقط به دنبال ترافیک جستجو هستند. بعید است در سال 2023 شاهد موفقیت در رتبه بندی باشند. پایبندی به موضوع کلی و زمینه های صنفی برای ایجاد محتوای با ارزش ضروری است.

اگر مطمئن نیستید چه موضوعاتی را در محتوای خود جستجو کنید؟ یک ابزار برنامه ریزی محتوا می تواند به شما کمک کند. تا موضوعات مرتبط با صنف را که مخاطبان هدف شما در جستجوی آن هستند را کشف کنید. یک کلمه کلیدی را وارد کنید. که ابزار بسیاری از کلمات کلیدی مرتبطی که کاربران در نوار جستجو تایپ می کنند به شما نشان داده شود.

3- تأکید بیشتر بر توانایی محتوا نویس

یکی دیگر از دلایل تاکید گوگل بر تجربه، افزایش رتبه بندی محتوای تولید شده خودکار در SERP است. گوگل می خواهد مطمئن شود. که محتوایی که در سال 2023 رتبه بندی می شود. توسط افراد واقعی با مخاطبان واقعی تولید می شود.

بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید. تا هم تجربه و هم توانایی محتوا نویسان خود را در این سال ارتقا دهید؟ اول از همه، مطمئن شوید که افرادی که محتوای شما را تولید می کنند، در واقع متخصص هستند. سپس، تجربیات خود را به روش های زیر ارتقا دهید:

• برای ارتباط بهتر و کاملتر با دانش و زمینه های تخصصی سازنده محتوا، بیوگرافی نویسنده را وارد کنید.

• صفحاتی به اسم نویسنده ایجاد کنید. که تمام مقالات موجود در وب سایت به خود نویسنده پیوند داده شوند.

• حساب شبکه اجتماعی سازندگان خود را لینک دهید. تا گوگل راحت تر بتواند از طریق سیگنال های اجتماعی بفهمد. که آنها افرادی واقعی و متخصص هستند.

در اینجا نمونه ای از بیوگرافی یک نویسنده عالی آورده شده است. که به ارتقای تجربه و توانایی سازنده به عنوان یک متخصص PPC کمک می کند.

4. محتوای رضایت بخش و مفید

محتوای رضایت بخش و مفید

یکی دیگر از به روزرسانی های مهم الگوریتم، به روزرسانی محتوای مفید Google در آگوست ۲۰۲۲ است. که بر نحوه تولید محتوا در سال ۲۰۲۳ تأثیر می گذارد.

گوگل در طول تاریخ خود همیشه ارائه محتوای با کیفیت به کاربران را در اولویت قرار داده است. اما تأکید جدید آن بروی «مفید» بودن است. که کاربران باید از محتوایی که در SERP روی آن کلیک می کنند. احساس «رضایت» کنند.

5. محتوا و نرم افزار نوشتن محتوا

با وجود اینکه کل به روزرسانی های سال 2022 در مصاف با محتوای تولید شده خودکار متمرکز شده اند. احتمالاً استفاده از محتوای هوش مصنوعی در سال 2023 افزایش خواهد یافت. در حال حاضر تعداد برنامه های که بازاریابی سئو و هوش مصنوعی را ادغام می کنند. در حال افزایش است. و جای تعجبی ندارد که این ادغام ها باعث صرفه جویی فوق العاده ی در زمان می شوند. همینطور اکثر بازاریابان محتوا در سال گذشته از نسخه تولید کننده های محتوای هوش مصنوعی استفاده کرده اند.

اما با همه به روزرسانی های اخیر گوگل، آیا می توان از نرم افزارهای محتوانویسی با خیال راحت استفاده کرد؟
کاملا! بیرون کشیدن پیش نویس های تولید شده به صورت خودکار کار بزرگی نیست، اما بازاریابان می توانند برای تسریع بخشیدن به کار محتوا می توانند از این ابزارها استفاده کنند. و همچنان محتوای اصلی و با کیفیت را در این فرآیند ایجاد کنند.

6. اتوماسیون سئو سایت

اتوماسیون سئو سایت

مانند هوش مصنوعی محتوا، وظایف سئو در سال 2023 به طور فزاینده ای خودکارتر می شود زیرا بازاریابان دیجیتال همچنان از قدرت پلت فرم ها و ابزارهای نرم افزار سئوی سازمانی استفاده می کنند.

مثلا:
• ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی، می توانند بجای کار و اتلاف وقت با صفحه گسترده دستی، خودکار شوند.

• پلتفرم های ممیزی و نظارت بر سایت نظیر سرچ اطلس SearchAtlas و کانتن کینگ Content King می توانند به طور خودکار تغییرات و مسائل فنی را در وب سایت ها تشخیص دهند.

•رتبه بندی های وب سایت می توانند به افرادی که از SEO کمتر آگاهی دارند. کمک کنند تا سئو و بهینه سازی های مورد نیاز را شناسایی کرده و بر اساس آن اولویت بندی کنند.

7. تغییرات به CTR توسط موقعیت های SERP

تغییرات به CTR توسط موقعیت های SERP

برای تغییر هر چیزیکه در مورد CTR و موقعیت های رتبه بندی می دانید آماده شوید. با اسکرول دائمی که اکنون هم در تلفن همراه و هم در دسکتاپ در دسترس است، گوگل پیمایش در صفحات متعدد نتایج SERP را برای کاربران آسان تر کرده تا محتوای مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنند.
در طول سال ها، رابطه بین موقعیت رتبه بندی و CTR نسبتاً ثابت باقی مانده است. و اکثر کلیک ها به سه نتیجه اول می روند.

اما در سال 2023، نرخ کلیک احتمالاً تحت تأثیر قرار می گیرد. زیرا جستجوگران راحت تر در چندین صفحه جستجو وب گردی می کنند.
در مورد جستجوهای وحشتناک بدون کلیک، که ما سال ها در مورد آن شنیده ایم، یک مطالعه اخیر SEMrush نشان داد که تنها حدود 25.8٪ از جستجوها منجر به کلیک صفر شده است. از آنجایی که گوگل همچنان به اضافه کردن بخش های تاثیرگذار و امکانات جستجو مانند People Also Ask" ادامه می دهد و CTR ها ممکن است آنقدر که تصور می شد از هیچ کلیکی دچار مشکل نشوند.

اگرچه رسیدن به صفحه اول هنوز ایده آل است. اما به لطف وب گردی همیشگی، بودن در صفحه دو یا سه مزایای بیشتری نسبت به گذشته دارد. بنابراین از بهینه سازی عناوین صفحه و توضیحات متا مطمئن شوید و از ویژگی هایی مانند نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید تا محتوای خود را در SERP جذاب تر و قابل کلیک تر کنید.

8- سئوی صفحه محصول

از آنجایی که گوگل ببه محتوای طولانی و آموزنده پاداش می دهد، صفحاتی که با محتوای اندک انجام میشوند. مانند صفحات محصول، در سال 2023 می توانند از ارائه جزئیات مفیدتر در صفحه بهره مند شوند.

منوهای کشویی، پرسش های متداول و نظرات مشتریان همه راه هایی برای افزودن محتوای اضافی به صفحه محصول هستند. اگرچه افزودن کلمات کلیدی به توضیحات محصول مفید است. اما به سوالات دیگری فکر کنید. که ممکن است کاربران بخواهند. قبل از خرید در مورد محصول به آنها پاسخ داده شود.

9. تجزیه و تحلیل رقبای سئو سایت

تجزیه و تحلیل رقبای سئو سایت<

نگاه به رقبا همیشه راهی هوشمندانه برای شکل دادن به استراتژی سئو سازی وب سایت بوده است. و تجزیه و تحلیل رقبا به لطف ابزارهای سئو در سال 2023 آسان تر و موثرتر خواهد شد.

ار آنجایکه که گوگل تاکید بیشتری بر تخصص صنعت و "حوزه های موضوعی" وب سایت ها دارد، نگاه کردن به رهبران فکری در صنعت و کسب و کار شما یک راه مطمئن است. که در صنعت شما چه نوع محتوایی رتبه بندی خواهند شد. می توانید از نرم افزار رقیب سئو برای مقایسه محتوای رقبا، بک لینک ها، اعتبار دامنه و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر به راه هایی که رقبای شما در حال ایجاد تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد از طریق سیگنال های درون صفحه و خارج از صفحه هستند. نگاهی بیاندازید و از این نگرشها در کمپین های سئو و استراتژی محتوای خود استفاده کنید. در راهنمای ما برای تجزیه و تحلیل رقبای کلمات کلیدی بیشتر بیاموزید.

10. فرکانس خزیدن کمتر

فرکانس خزیدن کمتر

گوگل اخیراً اهداف اقلیمی بزرگی را تعیین کرده است. از جمله فعالیت بر روی انرژی بدون کربن تا سال 2023. برای رسیدن به این هدف، Google در نظر دارد تعداد دفعات خزیدن در صفحات وب را کاهش دهد.

کاهش خزیدن به حفظ منابع محاسباتی کمک می کند. و این یکی از ساده ترین تغییراتی است. که Google می تواند در راستای طرح های پایداری خود انجام دهد.

اما کاهش نرخ خزیدن به جای خزیدن که محتوای جدید را کشف می کند، احتمالاً بر خزیدن به روزرسانی تأثیر می گذارد. این بدان معناست که ممکن است مدت بیشتری طول بکشد. تا گوگل به تغییرات جدیدی که ما در وب سایت خود ایجاد می کنیم توجه کند.

به همین دلیل است که بهینه سازی محتوای از همان ابتدا با تمام عناصر موجود در صفحه که برای رتبه بندی لازم است. بهترین انتخاب استراتژیک در سال 2023 است.

11. فعال تر شدن سئوی تصویر

فعال تر شدن سئوی تصویر

تصاویر اغلب در وب سایت ها نادیده گرفته می شوند. اما آنها همیشه در رتبه بندی بهتر برای جستجوی تصویر نقش داشته اند. تصاویر همچنین می توانند فرصت هایی را برای گنجاندن کلمات کلیدی اضافی و اصطلاحات مرتبط با معنا را از طریق متن جایگزین فراهم کنند.

گوگل دوست دارد متن جایگزین و نشانه گذاری طرحواره را ببیند. که به خزنده های آنها کمک می کند محتوای تصاویر را بهتر درک کنند. گوگل همچنین دوست دارد وب مسترهایی را ببیند. که محتوای خود را در دسترس همه کاربران قرار دهند. متن جایگزین همچنین کمک می کند. تا اینترنت مکان بهتری برای کسانی باشد. که اختلال بینایی دارند یا افرادی که به دلیل پهنای باند اینترنت یا چالش های اتصال محدود شده اند.

این چک لیست سئوی تصویر را دنبال کنید. تا مطمئن شوید که تمام کارهایی که باید در مورد تصاویر در سال 2023 انجام دهید. را دنبال می کنید.

12. وب سایت هایی با بارگذاری سریع و با کارایی بالا

 وب سایت هایی با بارگذاری سریع و با کارایی بالا

از زمان به روزرسانی تجربه صفحه در سال 2021، گوگل در الگوریتم رتبه بندی خود تأکید بیشتری بر وب سایت های با عملکرد بالا و بارگذاری سریع داشته است.
اگرچه ممکن است به روزرسانی تجربه صفحه مانند اخبار قدیمی به نظر برسد. اما گوگل تا مارس 2022 به روزرسانی را به پایان نرساند. ولی همچنان به بهبود و اصلاح سیگنال هایی که برای تعیین اینکه آیا یک صفحه واقعاً برای کاربران کارایی بالایی دارد یا خیر، ادامه خواهد داد.

در سال 2023، Page Speed Insights و core web vitals، همچنان ابزارهای ضروری برای نظارت و ارزیابی سرعت و عملکرد وب سایت ها خواهند بود.
همچنین در کنار کیفیت محتوا، اولویت بندی بهبود سرعت صفحه برای کسب و کارهایی که رتبه بندی کلمات کلیدی را برای همه صفحات وب دامنه شان افزایش می دهد، نتیجه بخش خواهد داد.

شرکت سئوکار

این ترندهای سئو  2023 را در استراتژی خود بگنجانید

در سال 2023، مطمئن شوید که ترندهای زیر را در نظر بگیرید. زیرا همه آنها مستقیماً توسط به روز رسانی ها، ضوابط ها و اهداف الگوریتم گوگل شکل می گیرند. همچنین، مطمئن شوید که از ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت برای برآورده کردن آسانتر و مؤثرتر استانداردهای بالاتر گوگل برای محتوا استفاده می کنید.

طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟

۲ بازديد

امروزه هر نوع کسب و کاری که می خواهد رشد کند باید در دنیای مجازی فعالیت داشته باشد. چون افراد زیادی وجود دارند که به خاطر وضعیت شغلی خود وقت گردش در بازار فیزیکی را ندارد. ‌و خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. گاهی مشاهده شده است که میزان فروش محصولات بعضی از کسب کار ها در بازار مجازی بیشتر از بازار فیزیکی می باشد.

همین امر باعث شده است که طراحی سایت و پیج اینستاگرام اهمیت فراوانی پیدا کند. معمولا افراد هنگامی که میخواهند. اقدام به فروش محصولات خود در دنیای مجازی کنند. این سوال را می پرسند که طراحی وب سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ در جواب این سوال بهتر است ابتدا با هر دوی این موارد به خوبی آشنا شوید. سپس اقدام به مقایسه کنید و با توجه به شرایط خود یک مورد را انتخاب کنید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت یکی از راه های فروش محصولات به صورت مجازی می باشد. که سالیان زیادی است وجود دارد. در گذشته ساخت سایت کار سختی بود و هر کسی نمی توانست برای کسب و کار خود سایت داشته باشد. اما امروزه به لطف شرکت های طراحی وب سایت دیگر طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی و یا هر نوع طراحی وب سایت، کار سختی نیست. چون در شرکت طراحی سایت افراد ماهری وجود دارند که می توانند به بهترین نحو ممکن سایت دلخواه افراد را طراحی کنند.

مزایای طراحی سایت برای انواع کسب و کار

فروش محصولات در سایت های اینترنتی مزایای زیادی دارد. که ما در اینجا چند مورد را برای شما بیان کرده ایم.

دسته بندی محصولات در وب سایت

بعضی از کسب و کارها وجود دارند. که محصولات مختلفی برای فروش دارند. به همین خاطر باید این امکان برای آن ها وجود داشته باشد .که بتوانند مانند مغازه های فیزیکی سایت را به بخش های مختلفی تقسیم کنند. و در هر قسمت محصول خاصی قرار دهند.

یکی از مهم ترین مزایایی که طراحی سایت فروشگاهی برای فروشندگان دارد. این است که می تواند در سایت خود محصولات را دسته بندی کنند. تا پیدا کردن محصول مورد نظر برای مشتریان آسان باشد. برای مثال در هنگام طراحی وب سایت اگر شما یک فروشگاه اینترنتی لباس داشته باشید. طراح می تواند دسته بندی هایی مانند لباس مردانه، لباس زنانه و لباس بچه گانه را برای شما در سایت قرار دهد. و سپس زیر شاخه هایی مانند: پیراهن، تیشرت، روسری و جوراب را طراحی کند‌ تا شما بتوانید هر محصول را در قسمت خاص خود معرفی کنید.

به روز رسانی آسان محصولات

در سایت های اینترنتی این امکان وجود دارد. که شما تعداد موجودی خاصی را برای محصول خود در نظر بگیرید. معمولا با هر بار خرید از میزان موجودی محصول به مقدار فروش آن از تعداد موجودی محصول مورد نظر در سایت کم می شود. و در صورت تمام شدن محصول پیغام محصول مورد نظر موجود نمی باشد.

در سایت نمایش داده می شود. این ویژگی باعث می شود. در صورت اتمام موجودی مشتری درخواست خرید ندهد و شما مجبور به پاسخگویی نباشید. همچنین به شما این امکان را میدهد که در صورتی که دوباره محصول را شارژ کنید و افزایش قیمت داشته باشید بتوانید قیمت جدید را در سایت قرار دهید. حتی در صورتی که تخفیف داشته باشید نیز به صورت خودکار بر روی محصول اعمال می شود.

امکان پرداخت آنلاین و وجود درگاه های پرداخت اینترنتی

در سایت هایی که هنگام طراحی سایت درگاه پرداخت قرار داده می شود. دیگر نیاز نیست صاحب سایت بعد از هر فروش مبالغ را پیگیری کند. زیرا وجود درگاه پرداخت آنلاین در سایت ها باعث می شود. که شما بتوانید از تمام اطلاعات مربوط به پرداخت هر مشتری مانند: ساعت پرداخت و مبلغ واریزی سایت خود آگاهی داشته باشید.

چون بانک یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می دهد. که تمام این اطلاعات را برای شما به صورت واضح مشخص می کند. همچنین بهتر است بدانید که وجود درگاه های اینترنتی پرداخت آنلاین این امکان را به مشتریان میدهد. که برای کارت به کارت کردن مبلغ مورد نظر نیاز نباشد به خودپرداز ها مراجعه کنند. چون می تواند به راحتی هزینه خرید محصول را از طریق همین درگاه ها برای شما کارت به کارت کنند.

امکان جستجوی محصولات توسط مشتریان

بعضی از افراد ممکن است فروشگاه بزرگی داشته باشند که محصولات زیادی در آن موجود باشد. اگر صاحبان اینگونه از فروشگاه ها یک سایت برای کسب کار خود داشته باشند. و تمام محصولات را در آن قرار دهند حتما پیدا کردن محصول خاصی در آن برای مشتری کار سختی خواهد بود. به همین خاطر برای سایت هایی که محصول زیادی در آنها وجود دارد هنگام ساخت سایت امکان جستجو در سایت قرار داده می شود تا مشتری با سرچ کردن اسم محصول مورد نظر خود به راحتی به آن دسترسی پیدا کند.

پیج اینستاگرام

همانگونه که میدانید در چند سال اخیر میزان استفاده افراد از شبکه های اجتماعی به طور چشمگیری افزایش یافته است. در بین انواع شبکه های اجتماعی اینستاگرام را می توان محبوب ترین شبکه در بین ایرانیان دانست. به همین خاطر این شبکه اجتماعی به یک بازار بزرگ برای فروش محصولات به صورت مجازی تبدیل شده است. افراد زیادی وجود دارند که تا کنون توانسته اند از راه اینستاگرام به درآمد های زیادی برسند.

مزایای استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات

استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات خود چندین مزایا به همراه دارد. که ما در این جا آن ها را برای شما بیان کرده ایم.

رایگان بودن استفاده از اینستاگرام

گاهی اوقات افراد دوست دارند که یک کسب و کار راه اندازی کنند. اما سرمایه لازم برای راه اندازی آن ندارند. برای افرادی که سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار ندارند اینستاگرام می تواند بهترین انتخاب باشد. چون عضویت در اینستاگرام کاملا رایگان است و به راحتی می توان در این اپلیکیشن یک صفحه کاری رایگان راه اندازی کرد.

راحت بودن کارکردن با اینستاگرام

اگر بخواهید در اینستاگرام پست بگذارید و یا آمار و پروفایل های تجاری اینستاگرام را چک کنید. کار بسیار راحتی است و اگر کار کردن با گوشی هوشمند را بلد باشید. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام بسیار آسان می باشد. و اگر شما آشنایی در این رابطه ندارید می توانید تنها با چند ساعت آموزش تصویری همه چیزی را در رابطه با این اپلیکیشن یاد بگیرید.

با یک بازاریابی خوب به راحتی دیده می شوید

چون اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است اگر بتوانید برای کسب کار خود یک بازاریابی خوب انجام دهید می شود به راحتی دیده شد و محصولات خود را به افراد زیادی معرفی کرد. اما نباید عجله کرد و از راه های نادرست فالور به دست آورد. اگر بتونید با مرور زمان و گذاشتن پست های مناسب فالور های زیادی به دست آورید می توانید در رابطه با فروش محصولات خود نیز به درآمد های بسیار بالایی دست یابید. به همین خاطر بسیاری از افراد برای پیج های خود ادمین استخدام می کنند تا با کمک این افراد ماهر فالور های زیادی جذب کنند.

طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟

بعد از معرفی طراحی سایت و پیج اینستاگرام و آشنایی با مزایای هر دوی آن ها بهتر است. حال به مقایسه آن ها بپردازیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری با توجه به شرایط خود بگیرید.

دسته بندی محصولات

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم در سایت ها امکان دسته بندی محصولات وجود دارد. اما در اینستاگرام شما نمی توانید محصولات خود را دسته بندی کنید و مشتریان برای پیدا کردن محصول مورد نظر باید تمام پست ها را مشاهده کنند‌ که همین امر باعث خستگی آن ها می شود. و در بیشتر مواقع باعث منصرف شدن آن ها از خرید می شود.

فیلتر شدن اینستاگرام

اینستاگرام امروز فیلتر می باشد و هر فرد ایرانی که قصد وارد شدن به آن را داشته باشد باید فیلترشکن داشته باشد. همین امر باعث شده است که تعداد مخاطبان اینستاگرام به طور ویژه ای کم شود و بسیاری از کسب و کار های اینستاگرامی تعطیل شود. اما امکان فیلتر شدن گوگل خیلی کم است چون بسیاری از کار ها وجود دارند که تنها از طریق گوگل امکان انجام آن ها وجود دارد. به همین خاطر امکان فیلتر شدن سایت های اینترنتی بسیار کم است.

اشتراک گذاری محصولات

در پیج های اینستاگرامی اگر یک محصول را به اشتراک بگذارید و موجودی شما از آن محصول به پایان برسد باید به درخواست افرادی که قصد خریدان محصول را دارند جواب بدهید. اما همانگونه که میدانید در سایت ها اگر موجودی شما تمام شود پیغام به اتمام رسیدن محصول برای مشتری به نمایش گذاشته می شود.

هزینه راه اندازی

اما افرادی که برای شروع کسب و کار خود سرمایه کافی ندارند نمی توانند از طراحی سایت برای شروع کار خود استفاده کنند‌. چون راه اندازی کسب و کار از طریق سایت های اینترنتی نیاز به هزینه دارد و شما برای طراحی سایت و سئو آن باید مقداری هزینه کنید و این در حالی است که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام نیاز به هیچ هزینه ای ندارد و به راحتی می توان کسب و کار خود را در آن راه اندازی کنید. بنابراین اگر برای آغاز کار خود سرمایه ندارید اینستاگرام می تواند انتخاب بهتری باشد برای شما.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

چگونه تفاوت بین طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاهی را بشناسیم؟

۳ بازديد

امروزه بازار کسب و کارها به دو دسته مجاری و فیزیکی تقسیم شده است. هر نوع کسب و کاری که می خواهد موفق شود. باید بتواند در هر دوی این بازار ها فعالیت کند. یکی از مهم ترین راه های فعالیت در بازار مجازی داشتن سایت می باشد.

زیرا در واقع طراحی سایت برای کسب و کارها به عنوان یک ویترین برای جذب مشتریان بازار مجازی عمل می کند. همانگونه که میدانید طراحی سایت برای کسب و کار های مختلف کاربرد دارد. اما بهتر است بدانید نحوه طراحی سایت برای هر کاری با کار دیگر متفاوت است

برای مثال: طراحی سایت شرکتی همیشه با طراحی سایت فروشگاهی تفاوت های زیادی دارد. که هر طراح موفق باید آن ها را به خوبی بشناسد و هنگام طراحی اعمال کند. به همین خاطر ما در این مقاله تفاوت بین طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاهی را برای شما به خوبی شرح داده ایم.

هنگامی که به دنبال یافتن تفاوت بین سایت فروشگاهی و سایت شرکتی هستید. باید ابتدا هر دوی این سایت ها را به خوبی بشناسید. و با ویژگی های هر کدام آشنا باشید تا بتوانید به خوبی تفاوت ها را پیدا کنید. به همین خاطر ما در این مقاله هر کدام از این دو مورد را به طور کامل برای شما معرفی کرده ایم.

طراحی سایت فروشگاهی

شیوه زندگی امروزه به گونه ای است که بیشتر افراد برای خرید و انجام بسیاری از کارهای دیگر وقت کم می آورند. همین امر باعث رونق گرفتن بازار های مجازی شده است. چون در بازار های مجازی تنها افراد می تواند. با چند سرچ ساده وسیله مورد نظر خود را خریداری کنند. بدون این که نیاز باشد چند ساعت وقت برای خرید یک وسیله ساده بگذارند.

فروشگاه های مجازی در واقع همان مغازه های فیزیکی می باشند. که وسایل خود را در سایت ها قرار داده اند. این نوع از فروشگاه ها فاصله های اجتماعی را بی‌ معنا کرده‌اند. و باعث شده اندازه تمام افراد در هر کجایی که زندگی می کنند. به این سایت ها دسترسی داشته باشند. و کالاهای مورد نیاز خود خریداری کنند. در واقع می توان گفت با طراحی سایت فروشگاهی فروشندگان می توانند به یک بازار جهانی دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های برجسته طراحی سایت فروشگاهی


طراحی ساده

هنگام طراحی سایت فروشگاهی طراح یا شرکت طراحی سایت حتما باید به سادگی سایت توجه ویژه ای داشته باشد. چون در صورتیکه که کاربر هنگام مراجعه به سایت با یک ساختار پیچیده روبه رو شود ترجیح می دهد سایت دیگری برای خرید انتخاب کند.

امنیت بالا

همانگونه که میدانید همه سایت های فروشگاهی برای پرداخت آسان مشتریان خود از ویژگی درگاه اینترنتی برخوردار هستند. اما همین موضوع باعث می شود که طراحان سایت هنگام طراحی این نوع از سایت توجه ویژه ای به امنیت آن داشته باشند. چون همه مشتریان هنگام پرداخت هزینه محصول خریداری شده مشخصات حساب بانکی خود را در سایت قرار می دهند.

درصورتیکه که سایت امنیت لازم را نداشته باشد. و اطلاعات بانکی مشتریان منتشر شوند عواقب بسیار بدی برای صاحب سایت دارد. همچنین اگر مشتری به سایت اطمینان نداشته باشد. اقدام به خرید و پرداخت هزینه نخواهد کرد. و در نتیجه میزان فروش سایت بطور چشمگیری کاهش می‌یابد.

ارتباط آنلاین

همه سایت های فروشگاهی باید بخشی تحت ارتباط آنلاین را داشته باشند. تا مشتری بتواند از طریق آن با اپراتور ارتباط بگیرد. و سوالات خود را در مورد محصولی که قصد خریداری آن را دارد بپرسد. در غیر این صورت مشتری نمی تواند به سایت و کیفیت محصول آن اطمینان پیدا کند و ممکن است سایت دیگری را برای خرید در نظر بگیرد.

طراحی سایت شرکتی

راز موفقیت یک شرکت این است. که بتواند بهتر از سایر رقبا خود را به مشتریان معرفی کند. در گذشته بازاریابی حضوری یکی از مهم ترین راه های تبلیغی شرکت ها به حساب می آمد. اما با به وجود آمدن سایت های اینترنتی تقریبا بازاریابی حضوری نقش خود را از دست داد. و هر شرکتی که در دنیای مجازی فعالیت ندارد. از عرصه رقابت بسیار عقب خواهد ماند.

چون سایت های شرکتی یک بستر بسیار مناسب می باشند. که شرکت ها می توانند در آن به خوبی خود و اهداف خود را به افراد بسیار زیادی معرفی کنند. همچنین طراحی سایت برخلاف بازاریابی حضوری یک تبلیغ جهانی به حساب می آید. و می تواند مشتریان بسیار زیادی از سراسر جهان برای شرکت ها پیدا کند. به همین خاطر همه شرکت های موفق برای خود سایت های اختصاصی دارند و طراحی سایت شرکتی به یک اعتبار و ارزش برای شرکت ها تبدیل شده است.

مهم ترین ویژگی هایی که هنگام طراحی سایت شرکتی باید به آنها توجه شود


جذابیت ظاهری

هر سایت شرکتی باید ظاهر جذابی داشته باشد. چون در مرحله اول همه مخاطبان این نوع از سایت ها ابتدا به ظاهر سایت توجه میکنند واگر سایت ظاهر جذابی داشته باشد ترغیب به مطالعه مطالب آن خواهند شد.

پرمحتوا بودند

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سایت های شرکتی این است که باید پرمحتوا باشند. یعنی این که به خوبی خود، اهداف خود و محصولات خود را به همه معرفی کنند و بتوانند جدید ترین مطالب را در رابطه با حوزه کاری شرکت در سایت قرار دهند.

چکیده مناسب

هنگام طراحی سایت های شرکتی حتما باید یک چکیده مناسب از فعالیت ها و اهداف شرکت در صفحه ابتدایی سایت قرار گیرد تا مخاطب با خواندن آن به خوبی متوجه نوع فعالیت سایت بشود.

ارتباط با مشتریان

هر سایت شرکتی باید یک بخش تحت عنوان ارتباط با مشتری داشته باشد. چون در بسیاری از مواقع مشتریان علاقه دارند برای کسب اطلاعات بیشتر با صاحبان سایت های شرکتی ارتباط برقرار کنند. عدم وجود بخش ارتباط با مشتری در سایت یه نوع بی احترامی به مشتری محسوب می شود و تمام شرکت های طراحی سایت شرکتی ملزم هستند تا این مورد را حتما رعایت کنند.

تفاوت بین طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاهی

بعد از معرفی هر دو سایت فروشگاهی و شرکتی زمان بیان تفاوت های این دو سایت با هم فرا رسیده است. ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا با مهم ترین تفاوت های آن ها آشنا شوید.

تفاوت مخاطبان هدف

هنگامی که میخواهید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید ابتدا باید مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید. به عنوان مثال اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید. باید بدانید افرادی که به این گونه از سایت ها مراجعه می کنند. قصد خرید محصول را دارند. بنابراین شما باید محصولات سایت خود را به خوبی معرفی کنید.

و تمام ویژگی های آن ها را نیز بیان کنید تا مشتری به خرید ترغیب شود. اما اگر قصد طراحی سایت شرکتی را دارید. بهتر است بدانید مخاطبان هدف شما معمولا افرادی هستند. که می خواهند با شرکت شما و اعتبار سازمان آشنا شوند. به همین خاطر شما باید تمام تمرکز خود را بر روی برند سازی و جلب اعتماد مخاطبان بگذارید.

تفاوت نوع صفحات

یکی دیگر از تفاوت سایت های شرکتی با فروشگاهی در تعداد و نوع صفحات آن ها می باشد برای مثال: هر سایت شرکتی حتما باید صفحاتی مانند: درباره ما، خدمات، ارتباط با ما و آخرین اخبار را داشته باشد. این در حالی است که وب سایت های فروشگاهی حتما باید صفحاتی مانند: دسته بندی محصولات، ثبت سفارش و سبد خرید داشته باشند.

نوع بیان محتوا

محتوای سایت های شرکتی باید به گونه ای باشند که شرکت و برند را معرفی کنند. اما محتوای سایت های فروشگاهی باید مشتری را ترغیب به خرید محصول بکند. بنابراین لحن محتوایی این دو سایت بسیار با هم متفاوت می باشد.

شرکت طراحی سایت در تهران

چه عواملی در طراحی سایت فروشگاهی موفق تاثیر گذارند?

۴ بازديد

به احتمال زیاد برای شما نیز پیش آمده است که به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید. و فروشندگان آدرس سایت اینترنتی فروشگاه را در اختیار شما قرار دهند. تا بتوانید با خیالی آسوده انتخاب و خرید کنید. بهتر است بدانید امروزه هر فروشگاه موفقی اقدام به طراحی سایت فروشگاهی می کند. چون سایت فروشگاهی در واقع یک شعبه از فروشگاه می باشد. که امکان دسترسی به آن از سراسر جهان وجود دارد. همین امر باعث می شود فروشگاه هایی که سایت دارند. حداقل دو برابر فروشگاه های که در دنیای مجازی فعالیت ندارند فروش داشته باشند. اما هنگام طراحی سایت فروشگاهی حتما باید به بعضی از نکات توجه شود. تا سایتی مناسب داشته باشیم. به همین خاطر ما در اینجا برای شما مشخص کرده ایم که چه عواملی در طراحی سایت فروشگاهی موفق تاثیر گذارند.

چه عواملی در طراحی سایت فروشگاهی موفق تاثیر گذارند

برای طراحی سایت فروشگاهی حتما باید یک سری از نکات را رعایت کنید تا سایت فروشگاهی مناسبی داشته باشید. زیرا در صورتی که این نکات را رعایت نکنید به هیچ وجه سایت موفقی نخواهید داشت.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت فروشگاهی شما اولین موردی است که مشتریان آن را مشاهده می کنند. بنابراین باید بسیار تعاملی، جذاب، آسان برای استفاده و مناسب برای دستگاه های تلفن همراه و رایانه های رومیزی باشد. مشتریان این نوع از سایت اولین موردی را که مورد مقایسه قرار می دهند. تفاوت سایت با چهارچوب مغازه های فیزیکی می باشد.

به همین خاطر طراحی سایت فروشگاهی شما باید بسیار حرفه ای باشد. رنگ های مورد استفاده، اندازه فونت، محتوای نوشته شده، منوهای پیمایش، تصاویر، عناوین، فایل های صوتی و تصویری نشان دهنده و بیان کننده برند  و پیامی است که می خواهید از طریق آن  فروشگاه خود را به مشتریان معرفی کنید. بنابراین باید به همه این موارد توجه کنید تا سایتی موفق داشته باشید. برای اطلاع از قیمت سایت فروشگاهی می توانید با شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

دسترسی به سایت

به عنوان یک مالک فروشگاه اینترنتی ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما همیشه در دسترس بازدیدکنندگان است.زیرا هرچه دسترسی به سایت آسان تر باشد. میزان بازدید آن بیشتر می شود. همچنین موفقیت سایت فروشگاهی شما بستگی به تعداد زبان هایی دارد. که با توجه به ماهیت مخاطبین سایت و واژگان زبان مورد استفاده سایت طراحی شده است. زیرا آنچه برای منطقه خلیج فارس استفاده می شود. با آنچه که برای منطقه مغرب و غیره استفاده می شود بسیار متفاوت است.

تجربه ی کاربر

طراحی سایت فروشگاهی شما باید به گونه ای باشد. که بازدیدکنندگان آن به راحتی بتوانند بین صفحات سایت حرکت کنند و در هر صفحه مواردی را بیابند. که با علاقه آن ها جور است به نحوی که از طریق بازدیدهای مکرر از سایت، آنها را به سایت پیوند دهد. یک تجربه کاربری قوی برای وب‌ سایت فروشگاه آنلاین به شما کمک می‌ کند. تا نرخ دسترسی بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید. و در نتیجه سرنخ‌های بیشتری کسب کنید.

فرآیند پرداخت باید آسان باشد

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه شود. این است که باید در سایت های فروشگاهی حتما یک درگاه پرداخت اینترنتی وجود داشته باشد‌. زیرا وجود این درگاه به مشتریان کمک می کند. تا بتواند به راحتی هزینه محصول خریداری شده را پرداخت کنند. بدون این که به خودپرداز مراجعه کنند‌‌. به همین خاطر مشتریان هنگام خرید از یک فروشگاه اینترنتی حتما به درگاه پرداخت توجه می کنند.

و اگر درگاه پرداخت در سایت وجود نداشته باشد. اقدام به خرید از آن سایت نمی کنند و سایت دیگری را برای خرید در نظر میگیرند. چون در صورتی که سایت درگاه پرداخت نداشته باشد مشتریان باید حتما به خودپرداز برای پرداخت پول مراجعه کنند که این خود به اندازه یک خرید حضوری وقت بر است.

امکان پیگیری تحویل محصول خریداری شده برای مشتری

هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید حتما به موضوعاتی مانند: امنیت و وقت شناسی که عناصر کلیدی در فرآیند تحویل محموله محصولات به مشتریان هستند توجه شود. چون ارسال ناقص محصولات یک اتفاق رایج است که برای صاحبان سایت های اینترنتی و مشتریان آنها می افتد.

بنابراین باید قبل از تحویل محصول خریداری شده مشتری به شرکت حمل‌ و نقلی مراقب محصول و بسته‌ بندی آن باشید. خدمات پیک یا شرکت حمل و نقل قابل اعتماد و همچنین ارائه خدمات ردیابی سفارش از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین شما به مشتریان و تخمین میانگین زمان لازم برای تحویل ایمن محصول، همگی عواملی هستند که بر موفقیت وب سایت فروشگاه شما به طور کلی تاثیر می گذارند.

مهم ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی یک سایت اینترنتی موفق می تواند برای صاحب آن بسیار مزایای زیادی داشته باشد. ما در اینجا چند مورد از این مزایا را برای شما بیان کرده ایم.

 فرصت خرید بهتری را فراهم می کند

خرید از سایت های فروشگاهی در حال حاضر به بهترین روش خرید برای مشتریان تبدیل شده است، از سال 2020 این نوع از تجارت بسیار فعال شده است. صاحبان فروشگاه ها می توانند با طراحی یک سایت فروشگاهی حرفه ای یک عرصه خرید و تجارت فوق العاده برای مخاطبان هدف خود داشته باشند.

تصویر محصول را بهبود می بخشد

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای دید مشتری را بهبود می بخشد و بر اعتقاد خرید آنها تاثیر میگذارد همچنین می تواند بازدید از فروشگاه شما را افزایش دهد.

دسترسی آسان به مشتریان و پیگیری ارزیابی های آنها

طراحی سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا به مشتریان دسترسی پیدا کنید و ارزیابی ها و نظرات آنها را به راحتی پیگیری کنید و این به شما امکان می دهد آنچه را که فروشگاه نیاز دارد توسعه دهید.

ایجاد جوامع مختلف بدون محدودیت موقعیت جغرافیایی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد که بدون محدود شدن به موقعیت جغرافیایی صاحب فروشگاه در بین جوامع و مردم مختلف گسترش پیدا کنید که منجر به افزایش انتشار از جمله فروش بیشتر می شود.

با روند رایج تحول دیجیتال همراه می شوید

طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که با زمان و پیشرفت تکنولوژی که در آن زندگی می کنید همگام باشید. در واقع، فروشگاه های الکترونیکی موفق شده اند و از فروشگاه های سنتی بهتر عمل کنند.

آیا تنها شناخت عوامل تاثیر گذار بر بهبود سایت فروشگاهی تضمین کننده فروش زیاد است؟

بهتر است بدانید موارد زیادی وجود دارند که بر میزان فروش یک سایت فروشگاهی تاثیر می گذارند و رعایت نکات بهبود سایت نیز تنها یکی از آنها می باشد برای مثال: اگر کیفیت محصولات شما خوب نباشد هرچقدر هم که سایت شما در صدر جستجوهای گوگل قرار گیرد بعد از مدتی که سایت شما شناخته شود میزان فروش بالایی نخواهید داشت. چون مشتری همیشه به دنبال تهیه جنس با کیفیت می باشد و در صورتی که تنها یک بار محصول بی کیفیت از شما خریداری کند دیگر به هیچ عنوان از سایت شما خرید نمی کند.

چگونه یک سایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟

بسیاری از افراد هنگامی که می خواهند اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنند‌ این سوال را می پرسند که چگونه یک سایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید برای داشتن یک سایت فروشگاهی خوب باید حتما طراحی آن را به افراد ماهر بسپارید. زیرا اگر سایت شما طراحی مناسبی داشته باشد. به هیچ عنوان نمی تواند در صدر جستجوهای گوگل قرار گیرد. معمولا ماهر ترین افراد در زمینه طراحی سایت در شرکت های طراحی سایت فعالیت می کنند. به همین خاطر سپردن طراحی سایت فروشگاهی خود به شرکت های طراحی سایت یک کار بسیار خوب می باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

 

 

طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی

۳ بازديد

هوش مصنوعی که امروزه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود اختصاص دهد. در واقع مجموعه ای از الگوریتم ها و فناوری هایی است که این امکان را به کامپیوتر می دهند. تا رفتار های انسانی را به صورت خودکار تقلید کند. هوش مصنوعی یک فناوری تازه است که در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته است‌ و توانسته اند از آن برای انجام کارهای مختلفی استفاده کنند. به تازگی طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی باعث شده است. که شیوه ای جدید از طراحی وب سایت به وجود آید که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. در ادامه این محتوا با ما همراه باشید تا بیشتر با طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی آشنا شوید.

آشنایی با شیوه طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی

جدیدترین روشی که امروزه برای طراحی وب سایت وجود دارد طراحی سایت با هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی یکی از علوم کامپیوتر می باشد که کارهای زیادی را قادر است انجام دهد. با استفاده از هوش مصنوعی ربات ها و کامپیوتر می توانند. بسیاری از رفتار ها و کارهای انسان را به صورت اتوماتیک انجام دهند‌. هوش مصنوعی امروزه می تواند به طراحان سایت این امکان را بدهد که به دقیق ترین صورت و با بیشترین سرعت سایت ها را طراحی کنند. با توجه به مزایای زیادی که این نوع از طراحی وب سایت دارد و پیشرفت روز افزون این علم بعضی از افراد فعال در حوزه کامپیوتر عقیده دارند. که در چند سال آینده تمام طراحی سایت ها با استفاده از هوش مصنوعی انجام شوند.شرکت طراحی سایت باید حتما از مقوله هوش مصنوعی استفاده کنند تا بتواند راحت تر نیاز مشتر ها رو براورده کند.

مهم ترین مزایای طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی چون یک علم جدید است. هنوز طراحی وب سایت با آن برای همه افراد آشنا نیست. بنابراین اگر افراد می خواهند بیشتر با این شیوه آشنا شوند. بهتر است مزایا و معایب آن را نیز به خوبی بشناسند. به همین خاطر ما در این جا بعضی از مزایای آن را برای شما بیان کرده ایم.

صرفه جویی در زمان و هزینه

زمان و هزینه دو تا از مهم ترین معیار هایی می باشند. که در حوزه طراحی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار هستند. هوش مصنوعی می تواند به طراحان سایت کمک کند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن یک سایت را به صورت دقیق طراحی کنند. همچنین بهتر است بدانید که کد های زیادی برای برنامه نویسی وب سایت به کار برده می شوند. یکی از مهمترین موادی که باعث بالا رفتن هزینه طراحی وب سایت می شود. نوشتن همین قطعه کد ها می باشد. اما هوش مصنوعی با نوشتن این کد ها توانسته است تا حد قابل توجهی هزینه طراحی وب سایت ها را کاهش دهد. چون هوش مصنوعی یک علم تازه است تاکنون توانسته است تنها سایت های ساده را طراحی کند. معمولا طراحی وب سایت های پیچیده با هوش مصنوعی مشکلاتی را به همراه دارد.

پاسخگویی مناسب به نیاز مشتریان

در گذشته طراحان سایت نمی توانستند تمام نیاز های مشتریان خود را جوابگو باشند. همین امر باعث ایجاد مشکلات زیادی هم برای طراحان سایت و هم برای مشتریان می شد. اما با به وجود آمدن هوش مصنوعی و استفاده از آن در حوزه طراحی وب سایت طراحان سایت دیگر می توانند به خوبی تمام نیاز های مشتریان خود را برطرف کنند. و امکانات پیشرفته ای را در سایت های آنان قرار دهند. اما با این حال هنوزم برای ایجاد بعضی از بخش های سایت نیاز به دانش فنی بسیار پیشرفته ای است که باعث شده است طراحی سایت های پیچیده با استفاده از هوش مصنوعی به یک رویای دور تبدیل شود.

رشد چشمگیر تجربه کاربری

هوش مصنوعی به گونه ای است که می تواند به تمام کد نویسی ها و الگوریتم هایی که تاکنون برای طراحی وب سایت به کاربرده شده اند. دسترسی پیدا کند. به همین خاطر هوش مصنوعی می تواند به طراحان سایت کمک کند. تا سایت هایی را برای مشتریان خود طراحی کنند. که تجربه کاربری کاربران را بهبود ببخشند. به احتمال زیاد بسیاری از شما این سوال را بپرسید. که رشد تجربه کاربری چگونه به کاربران کمک می کند؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید که این امر باعث می شود. تا طراحان سایت سایت هایی با سرعت لود بسیار بالا طراحی کنند‌. و کاربران بتوانند در سریعترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

بهبود سئوی سایت

طراحی وب سایت با استفاده از هوش مصنوعی باعث شده است. که سئو سایت ها بهبود یابد و به خوبی بهینه سازی شوند. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که هوش مصنوعی چگونه باعث بهبود سئوی سایت ها می شود؟ هوش مصنوعی همانگونه که در بالا نیز گفتیم می تواند به تمام روش های طراحی سایت دست یابد و بهترین الگو ها و الگوریتم ها را برای طراحی سایت ها به کار ببرد. همین امر موجب می شود در سایت هایی که با هوش مصنوعی طراحی می شوند از عناصر پیشرفته سرعت استفاده شود و سئو آن ها بسیار ساده شود.

مهم ترین معایب طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی

طراحی وب سایت با استفاده از هوش مصنوعی همانگونه که مزایای زیادی دارد. معایبی را نیز دارد که ما در این جا برای آشنایی شما با آن ها بعضی از این معایب را برای شما بیان کرده ایم.

امکان خطای بالا

هنگامی که یک سایت با استفاده از هوش مصنوعی طراحی می شود. به بعضی از موارد آن دقت نمی شود. چون هوش مصنوعی نمی تواند در بعضی از مواقع به خوبی برخی از نیاز های مشتریان را پاسخ دهد. تجربه ثابت کرده است. که هوش مصنوعی نمی تواند در بسیاری از موارد مرتبط با طراحی سایت به خوبی یک برنامه نویس حرفه ای عمل کند.

چون این علم توانایی تجزیه و تحلیل مواردی که نیاز به دقت زیاد دارند را ندارد. هنگامی که طراحی سایت توسط یک برنامه نویس انجام می شود. چندین پروسه مختلف برای از بین بردن خطاها تعریف می شود. همین امر باعث می شود. که بخش ها و عوامل مختلف یک سایت از نظر عیب یابی مورد بررسی قرار بگیرند. اما در هوش مصنوعی هیچ کدام از این پروسه ها تعریف نمی شوند. همین موضوع باعث شده است که هوش مصنوعی در امر عیب یابی بسیار ضعیف عمل کند.

تاثیر ناخواسته بر روی سایت

گاهی اوقات هوش مصنوعی به صورت غیر قابل پیش بینی عمل میکند. و بر روی بعضی از قسمت ها ی سایت تاثیراتی می گذارد. که به خواسته طراح نمی باشند. اما بهتر است بدانید که هوش مصنوعی در حال تکامل است و امکان پیشرفت آن بسیار زیاد می باشد. ولی در حال حاضر مانند یک انسان آینده نگری نمی کند. به همین خاطر نمی تواند پیش بینی کننده که در آینده یک وب سایت چقدر بزرگ می شود. و نیاز است چه امکاناتی به آن اضافه شود. همین امر موجب می‌شود. که هوش مصنوعی بستر های مناسب را برای رشد وب سایت را در نظر نگیرد. معمولا سایت هایی که توسط هوش مصنوعی طراحی می شوند بسیار زود دچار مشکل می شوند.

نداشتن خلاقیت

هوش مصنوعی با توجه به پیشرفت های فراوانی که داشته است. اما باز هم نمی تواند مانند یک انسان فکر کند و خلاقیت داشته باشد. خلاقیت و هنر در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد و این ویژگی را تنها انسان دارد. معمولا هوش مصنوعی نمی تواند به بررسی سلیقه کارفرما، آشنایی با سلیقه کاربران امروزی و بکارگیری خلاقیت بپردازد. همین امر موجب ایجاد مشکلات زیادی برای سایت های که با هوش مصنوعی طراحی می شوند شده است. در بسیاری از موارد برای برطرف کردن بعضی از مشکلات از خلاقیت برنامه نویس استفاده می شود که هوش مصنوعی از این امکان بهره مند نیست.