طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ بارمان وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اختصاصی، سئو تضمینی ،تبلیغات در گوگل و طراحی گرافیک

طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟

۳ بازديد

امروزه هر نوع کسب و کاری که می خواهد رشد کند باید در دنیای مجازی فعالیت داشته باشد. چون افراد زیادی وجود دارند که به خاطر وضعیت شغلی خود وقت گردش در بازار فیزیکی را ندارد. ‌و خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. گاهی مشاهده شده است که میزان فروش محصولات بعضی از کسب کار ها در بازار مجازی بیشتر از بازار فیزیکی می باشد.

همین امر باعث شده است که طراحی سایت و پیج اینستاگرام اهمیت فراوانی پیدا کند. معمولا افراد هنگامی که میخواهند. اقدام به فروش محصولات خود در دنیای مجازی کنند. این سوال را می پرسند که طراحی وب سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ در جواب این سوال بهتر است ابتدا با هر دوی این موارد به خوبی آشنا شوید. سپس اقدام به مقایسه کنید و با توجه به شرایط خود یک مورد را انتخاب کنید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت یکی از راه های فروش محصولات به صورت مجازی می باشد. که سالیان زیادی است وجود دارد. در گذشته ساخت سایت کار سختی بود و هر کسی نمی توانست برای کسب و کار خود سایت داشته باشد. اما امروزه به لطف شرکت های طراحی وب سایت دیگر طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی و یا هر نوع طراحی وب سایت، کار سختی نیست. چون در شرکت طراحی سایت افراد ماهری وجود دارند که می توانند به بهترین نحو ممکن سایت دلخواه افراد را طراحی کنند.

مزایای طراحی سایت برای انواع کسب و کار

فروش محصولات در سایت های اینترنتی مزایای زیادی دارد. که ما در اینجا چند مورد را برای شما بیان کرده ایم.

دسته بندی محصولات در وب سایت

بعضی از کسب و کارها وجود دارند. که محصولات مختلفی برای فروش دارند. به همین خاطر باید این امکان برای آن ها وجود داشته باشد .که بتوانند مانند مغازه های فیزیکی سایت را به بخش های مختلفی تقسیم کنند. و در هر قسمت محصول خاصی قرار دهند.

یکی از مهم ترین مزایایی که طراحی سایت فروشگاهی برای فروشندگان دارد. این است که می تواند در سایت خود محصولات را دسته بندی کنند. تا پیدا کردن محصول مورد نظر برای مشتریان آسان باشد. برای مثال در هنگام طراحی وب سایت اگر شما یک فروشگاه اینترنتی لباس داشته باشید. طراح می تواند دسته بندی هایی مانند لباس مردانه، لباس زنانه و لباس بچه گانه را برای شما در سایت قرار دهد. و سپس زیر شاخه هایی مانند: پیراهن، تیشرت، روسری و جوراب را طراحی کند‌ تا شما بتوانید هر محصول را در قسمت خاص خود معرفی کنید.

به روز رسانی آسان محصولات

در سایت های اینترنتی این امکان وجود دارد. که شما تعداد موجودی خاصی را برای محصول خود در نظر بگیرید. معمولا با هر بار خرید از میزان موجودی محصول به مقدار فروش آن از تعداد موجودی محصول مورد نظر در سایت کم می شود. و در صورت تمام شدن محصول پیغام محصول مورد نظر موجود نمی باشد.

در سایت نمایش داده می شود. این ویژگی باعث می شود. در صورت اتمام موجودی مشتری درخواست خرید ندهد و شما مجبور به پاسخگویی نباشید. همچنین به شما این امکان را میدهد که در صورتی که دوباره محصول را شارژ کنید و افزایش قیمت داشته باشید بتوانید قیمت جدید را در سایت قرار دهید. حتی در صورتی که تخفیف داشته باشید نیز به صورت خودکار بر روی محصول اعمال می شود.

امکان پرداخت آنلاین و وجود درگاه های پرداخت اینترنتی

در سایت هایی که هنگام طراحی سایت درگاه پرداخت قرار داده می شود. دیگر نیاز نیست صاحب سایت بعد از هر فروش مبالغ را پیگیری کند. زیرا وجود درگاه پرداخت آنلاین در سایت ها باعث می شود. که شما بتوانید از تمام اطلاعات مربوط به پرداخت هر مشتری مانند: ساعت پرداخت و مبلغ واریزی سایت خود آگاهی داشته باشید.

چون بانک یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می دهد. که تمام این اطلاعات را برای شما به صورت واضح مشخص می کند. همچنین بهتر است بدانید که وجود درگاه های اینترنتی پرداخت آنلاین این امکان را به مشتریان میدهد. که برای کارت به کارت کردن مبلغ مورد نظر نیاز نباشد به خودپرداز ها مراجعه کنند. چون می تواند به راحتی هزینه خرید محصول را از طریق همین درگاه ها برای شما کارت به کارت کنند.

امکان جستجوی محصولات توسط مشتریان

بعضی از افراد ممکن است فروشگاه بزرگی داشته باشند که محصولات زیادی در آن موجود باشد. اگر صاحبان اینگونه از فروشگاه ها یک سایت برای کسب کار خود داشته باشند. و تمام محصولات را در آن قرار دهند حتما پیدا کردن محصول خاصی در آن برای مشتری کار سختی خواهد بود. به همین خاطر برای سایت هایی که محصول زیادی در آنها وجود دارد هنگام ساخت سایت امکان جستجو در سایت قرار داده می شود تا مشتری با سرچ کردن اسم محصول مورد نظر خود به راحتی به آن دسترسی پیدا کند.

پیج اینستاگرام

همانگونه که میدانید در چند سال اخیر میزان استفاده افراد از شبکه های اجتماعی به طور چشمگیری افزایش یافته است. در بین انواع شبکه های اجتماعی اینستاگرام را می توان محبوب ترین شبکه در بین ایرانیان دانست. به همین خاطر این شبکه اجتماعی به یک بازار بزرگ برای فروش محصولات به صورت مجازی تبدیل شده است. افراد زیادی وجود دارند که تا کنون توانسته اند از راه اینستاگرام به درآمد های زیادی برسند.

مزایای استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات

استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات خود چندین مزایا به همراه دارد. که ما در این جا آن ها را برای شما بیان کرده ایم.

رایگان بودن استفاده از اینستاگرام

گاهی اوقات افراد دوست دارند که یک کسب و کار راه اندازی کنند. اما سرمایه لازم برای راه اندازی آن ندارند. برای افرادی که سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار ندارند اینستاگرام می تواند بهترین انتخاب باشد. چون عضویت در اینستاگرام کاملا رایگان است و به راحتی می توان در این اپلیکیشن یک صفحه کاری رایگان راه اندازی کرد.

راحت بودن کارکردن با اینستاگرام

اگر بخواهید در اینستاگرام پست بگذارید و یا آمار و پروفایل های تجاری اینستاگرام را چک کنید. کار بسیار راحتی است و اگر کار کردن با گوشی هوشمند را بلد باشید. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام بسیار آسان می باشد. و اگر شما آشنایی در این رابطه ندارید می توانید تنها با چند ساعت آموزش تصویری همه چیزی را در رابطه با این اپلیکیشن یاد بگیرید.

با یک بازاریابی خوب به راحتی دیده می شوید

چون اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است اگر بتوانید برای کسب کار خود یک بازاریابی خوب انجام دهید می شود به راحتی دیده شد و محصولات خود را به افراد زیادی معرفی کرد. اما نباید عجله کرد و از راه های نادرست فالور به دست آورد. اگر بتونید با مرور زمان و گذاشتن پست های مناسب فالور های زیادی به دست آورید می توانید در رابطه با فروش محصولات خود نیز به درآمد های بسیار بالایی دست یابید. به همین خاطر بسیاری از افراد برای پیج های خود ادمین استخدام می کنند تا با کمک این افراد ماهر فالور های زیادی جذب کنند.

طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟

بعد از معرفی طراحی سایت و پیج اینستاگرام و آشنایی با مزایای هر دوی آن ها بهتر است. حال به مقایسه آن ها بپردازیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری با توجه به شرایط خود بگیرید.

دسته بندی محصولات

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم در سایت ها امکان دسته بندی محصولات وجود دارد. اما در اینستاگرام شما نمی توانید محصولات خود را دسته بندی کنید و مشتریان برای پیدا کردن محصول مورد نظر باید تمام پست ها را مشاهده کنند‌ که همین امر باعث خستگی آن ها می شود. و در بیشتر مواقع باعث منصرف شدن آن ها از خرید می شود.

فیلتر شدن اینستاگرام

اینستاگرام امروز فیلتر می باشد و هر فرد ایرانی که قصد وارد شدن به آن را داشته باشد باید فیلترشکن داشته باشد. همین امر باعث شده است که تعداد مخاطبان اینستاگرام به طور ویژه ای کم شود و بسیاری از کسب و کار های اینستاگرامی تعطیل شود. اما امکان فیلتر شدن گوگل خیلی کم است چون بسیاری از کار ها وجود دارند که تنها از طریق گوگل امکان انجام آن ها وجود دارد. به همین خاطر امکان فیلتر شدن سایت های اینترنتی بسیار کم است.

اشتراک گذاری محصولات

در پیج های اینستاگرامی اگر یک محصول را به اشتراک بگذارید و موجودی شما از آن محصول به پایان برسد باید به درخواست افرادی که قصد خریدان محصول را دارند جواب بدهید. اما همانگونه که میدانید در سایت ها اگر موجودی شما تمام شود پیغام به اتمام رسیدن محصول برای مشتری به نمایش گذاشته می شود.

هزینه راه اندازی

اما افرادی که برای شروع کسب و کار خود سرمایه کافی ندارند نمی توانند از طراحی سایت برای شروع کار خود استفاده کنند‌. چون راه اندازی کسب و کار از طریق سایت های اینترنتی نیاز به هزینه دارد و شما برای طراحی سایت و سئو آن باید مقداری هزینه کنید و این در حالی است که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام نیاز به هیچ هزینه ای ندارد و به راحتی می توان کسب و کار خود را در آن راه اندازی کنید. بنابراین اگر برای آغاز کار خود سرمایه ندارید اینستاگرام می تواند انتخاب بهتری باشد برای شما.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.