آرشیو دی ماه 1401

شرکت دیجیتال مارکتینگ بارمان وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اختصاصی، سئو تضمینی ،تبلیغات در گوگل و طراحی گرافیک

طراحی سایت فروشگاهی،قیمت سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاهی تهران

۵ بازديد

طراحی سایت فروشگاهی،قیمت سایت فروشگاهی

استفاده و کار کردن با سایت فروشگاهی، کاری بسیار سهل و آسان به شمار می رود، به منظور ایجاد یک تجربه خرید مناسب برای مشتری لازم است تا شما نخست ماهیت محصولات خود را به وی معرفی کرده و البته به وی تضمین دهید که سایت فروشگاهی شما از بالاترین سطح امنیت سایبری نیز برخوردار می باشد. شما به راحتی می توانید تنها با استخدام کردن یک شرکت طراحی سایت معتبر، یک سایت فروشگاهی مناسب و ارزشمند را طراحی کرده و از آن استفاده نمایید. در این مقاله سعی داریم تا جوانب مختلفی از مواردی را که برای طراحی سایت فروشگاهی معتبر به آن ها نیاز دارید را معرفی نماییم:

نمایش نجزییات سایت فروشگاهی

هدف از طراحی سایت فروشگاهی تهران، طبیعتا فروش بیش از یک دسته از محصولات خواهد بود.در حقیقت ارائه تصاویری حرفه ای از محصولات موجود و همچنین توضیحات شفاف و روشن برای هر یک از آن ها را می توان گامی بزرگ در جهت بازاریابی محصولات توصیف کرد. نمایش تصویری محصولات می تواند در صورتی که کیفیت این تصاویر بالا بوده و به صورتی حرفه ای نیز گرفته شده باشند، موجب جذب مشتری بیشتر به آن ها گردند.

البته توصیه می کنیم که از تصاویر با ابعادی به مراتب بزرگ تر بیشتر استفاده نمایید، زیرا برای مشتریان جذابیت به مراتب بیشتری را خواهد داشت، و البته نیز می تواند موجب طبیعی تر به نظر رسیدن آن ها گردد. برای ارتقای سطح تجربه مشتریان از فروشگاه، بهتر است تا تعداد تصاویر بیشتری را در طی یک صفحه از محصول به مشتری نمایش دهید، تا نمای فروشگاهی شما هر چه بیشتر طبیعی به نظر برسد. البته حتما باید در یک صفحه بیش از یک محصول را نمایش دهید، زیرا در هنگام جستجو و سرچ کردن این امر باعث می شود تا حس بهتری به مشتری انتقال داده شده و همچنین حس و توانایی انتخاب را در وی به چالش بکشید.

عدم ارائه اطلاعات غلط به مشتری

در طراحی سایت فروشگاهی همواره به یاد داشته باشید تا هیچ گاه اطلاعات غلط به مشتری و مخاطبان خود ارائه ننمایید. زیرا این امر باعث ایجاد خدشه در اعتماد مشتری نسبت به سایت فروشگاهی شما گردیده و دیدگاه او نسبت به میزان خلاقیت شما را نیز به مراتب کاهش خواهد داد. ارائه اطلاعات غلط حتی می تواند شامل ارائه تصویری از محصول با رنگی متفاوت از آن چیزی که هست نیز باشد.

از هر محصولی در هر سایزی و رنگی که هست، اطلاعات و توضیحاتی دقیق و روشن و کوتاه ارائه نمایید. این اطلاعات برای ایجاد تصویری ذهنی در تصورات مخاطب بسیار مناسب خواهد بود. یک نکته که لازم است در این جا گوشزد شود، می تواند ارائه تصاویر مختلف از زوایای متفاوت از یک محصول باشد که برای ارتقای سطح ارتباط و اعتماد مشتری با سایت فروشگاهی شما بسیار ضروری نیز خواهد بود.

طراحی سبد خرید

یکی از مواردی که وجود آن در ساخت سایت فروشگاهی ضرورت دارد، طراحی کردن بخشی به عنوان سبد خرید است. حتما تاکنون در سایت های فروشگاهی داخلی خودمان همچون دیجی کالا چندین بار این سبد خرید را ملاحظه کرده اید. در سبد خرید شما به مشتری اجازه انتخاب تعدادی بیشتر از محصول را داده تا در کنار یکدیگر آن ها را با هم مقایسه کرده و موارد مورد نیاز و ضروری را از میان آن ها انتخاب نماید.برای اطلاع از قیمت سایت فروشگاهی با شرکت بارمان وب تماس بگیرید.

 طراحی سایت فروشگاهی بصورت ریسپانسیو

امروزه به علت افزایش میزان استفاده از گوشی برای انجام سرچ های اینترنتی، ضرورت دارد تا سایت ها به صورتی طراحی شوند، که در قالب صفحات گوشی های تلفن های همراه نیز قادر به استفاده ساده و آسان از آن ها باشید. به این قابلیت در اصطلاح طراحی سایت ریسپانسیو بودن گفته می شود. افزودن این آیتم امروزه برای طراحان سایت تبدیل به یک ضرورت شده است و دیگر نمی توان از آن به عنوان یک آپشن نام برد.

 امنیت سایبری در طراحی سایت فروشگاه

برای ایمن بودن یک سایت فروشگاهی لازم است تا آن را حتما به SSL مجهز نماییم. داشتن قابلیت SSL می تواند موجب شود تا رمزگشایی های اطلاعاتی در سایتی که از این امتیاز برخوردار است از امنیت به مراتب بیشتری برخوردار گردد. در طراحی سایت فروشگاهی همواره نیازمند استفاده از داده های کارت های اعتباری و همچنین اطلاعات پرداختی می باشند.

در کنار آن نیز لازم است اطلاعات خصوصی ای از مشتریان خود را همچون شماره های تلفن و یا آدرس های ایمیل مشتریان خود را داشته باشند مشتریان نیز در مقابل به دلیل به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی خود در این سایت های فروشگاهی انتظار دارند تا حریم خصوصی آن ها رعایت شده و این اطلاعات به بیرون درج پیدا ننماید.

استفاده از توانمندی SSL می تواند موجب شود تا سایت فروشگاهی شما در محافظت از اطلاعات خصوصی مشتریان قابلیت های به مراتب بهتری را به دست آورد. البته هر چقدر هم که شما از نرم افزارهای به روز و قدرتمند استفاده کنید، باز هم شانس مورد حمله قرار گرفتن سایت شما بسیار بالا خواهد بود، به شما توصیه می نماییم تا هیچ گاه شماره و اطلاعات کارت های اعتباری مشتریان خود را در سایت خود ذخیره سازی ننمایید.

بهینه سازی عملکرد در طراحی سایت فروشگاهی

تمامی مشتریان از سایت هایی که سرعت عملکرد آن ها پایین باشد متنفر می باشند. مخصوصا افرادی که با موبایل به سایت فروشگاهی مراجعه می نمایند، به محض این که متوجه می شوند سرعت یک سایت پایین است، فورا سراغ سایت فروشگاهی دیگری خواهند رفت. سایتی را می توان با عملکرد و سرعت بالا خطاب نمود که زمان عکس العمل آن کمتر از 3 و یا در نهایت 4 ثانیه به طول انجامد.

افزایش سرعت و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی

1. از نرم افزاهای CSS و همچنین جاوا اسکریت استفاده نمایید. استفاده از این ها باعث می شود تا واکنش سایت ارتقا یافته و عملکرد بهبود یابد. 2. سعی کنید تصاویر سایت را تا حد ممکن فشرده و کوچک نمایید. این امر سرعت دانلود را به خوبی افزایش خواهد داد 3. برای افزایش سرعت و کاهش مدت زمان لود شدن توصیه می شود تا از کش استفاده نمایید.

پشتیبانی از سایت فروشگاهی

همواره مشتریان علاقه دارند تا از سایتی استفاده نمایند که به آن ها ارزش بخشیده و در صورتی که به کمک نیاز داشته باشند آن را از آن ها دریغ نورزد. یکی از بهترین کارها برای تامین این نیاز ایجاد بخش های ارتباط مستقیم با مشتریان می باشد. سعی کنید تا در طراحی سایت فروشگاهی بخشی را به عنوان ارتباط با ما و به صورت زنده به صورت 24 ساعتی تعبیه نمایید.امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه علوم ارتباطات ایجاد شده است،تامین این خواسته کار چندان مشکلی نمی باشد.

آپشن های پرداختی در سایت

یکی از بهترین مواردی که می تواند در طراحی سایت فروشگاهی ضرورت داشته باشد، برخودار بودن از تنوع پرداختی خواهد بود. البته در ایران می توان تنها از این امکان جهت استفاده از کارت های بانکی مختلف بهره برداری کرد ولی در خارج می توان امکانات بسیار زیادی را در این چهارچوب جای داد.

قابلیت جستجوی سریع در سایت فروشگاهی

یکی از ویزگی های در طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر گرفت برخوردار بودن از آیتم جستجو کردن به صورت مهمان می باشد. معمولا در سایت های فروشگاهی یکی از موارد ضروری ثبت نام کردن است. بسیاری از افراد تمایل ثبت نام کردن در سایت های مختلف را دارا نمی باشند، به همین خاطر، ترجیح می دهند قبل از ثبت نام کردن، به صورت مهمان نخست سایت فروشگاهی را ارزیابی کرده و در صورت مناسب دانستن آن افدام به ثبت نام نمایند.

قابلیت سرچ شدن سایت شما از سوی موتورهای جستجو گر

یکی از مهم ترین قابلیت ها که وجود آن ها می تواند در طراحی سایت فروشگاهی ضرورت داشته باشد، وجود بخشی است که لازم می باشد تا به موتورهای جستجو گر برای افزایش دادن سرعت خود در فضای داخلی سایت فروشگاهی شما کمک نماید. به این ترتیب مشتری بدون نیاز به اپلیکیشن سایت شما، می تواند از طریق مرورگر ها نیز وارد سایت شما شده و با بررسی و مناسب بودن سایت، در آن ثبت نام نماید.

قیمت سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی به صوررت کد نویسی شده و اختصاصی با زبان ASP با توجه به امکانات انتخابی شما متفاوت خواهد بود.در شرکت طراحی سایت بارمان وب قیمت طراحی سایت فروشگاهی با توجه به نیاز مشتری و امکانات مشتری متغیر می باشد.به صورت کلی بازه قیمت طراحی سایت فروشگاهی برای امکانات پایه سایت فروشگاهی از 15 تا 40 میلیون تومان خواهد بود. و هم چنین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی برای داشتن گرافیک اختصاصی امکانات تخصصی از 40 میلیون تومان به بالا و براساس امکانات مورد نیاز مشتری و در جلسه قرارداد مشخص خواهد شد.

5 بخش مهم در طراحی سایت فروشگاهی موفق

کسب‌ و کارهای آنلاین موفق بسیاری از جنبه‌ های اصلی خود را از فروشگاه‌های خرده‌ فروشی و جلوی فروشگاه‌ ها هنگام طراحی سایت فروشگاهی خود  در نظر می‌گیرند. معمولاً در مراکز خرید، نمایشگرهای بسیار جذاب از نظر بصری یا طرح‌های رنگی پر زرق و برق، مشتریان عبوری را جذب می‌کنند تا وارد فروشگاه خود شوند و به اطراف نگاه کنند. هنگامی که وارد فروشگاه می‌شوید، می‌توانید از طریق دست اول ببینید که آن فروشگاه چه چیزی را ارائه می‌کند: زمانی که کالای خود را انتخاب کردید کجا را بررسی کنید.

کارکنان خوش برخوردی که ممکن است به سؤالات شما پاسخ دهند، و علائم واضحی که بخش‌هایی از آن را متمایز می‌کند. فروشگاه به شما کمک می کند تا کجا بروید. طراحی سایت فروشگاهی موفق تفاوتی ندارد. استفاده از همان استراتژی‌هایی که فروشگاه‌های خرده‌فروشی موفق برای جذب مشتریان به فروشگاه خود اتخاذ کرده‌اند، اصول اولیه در هدایت ترافیک به وب‌سایت تجارت الکترونیک شما و تبدیل آن بازدیدکنندگان به مشتری است. من 5 قانون مهم برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی زیر فهرست کرده ام تا به شما کمک کند تا در این صنعت رو به رشد حرکت کنید و ابزارهای موفقیت آنلاین را در اختیار شما قرار دهم.

1. طراحی سایت فروشگاهی با ظاهری ساده و تمیز

همیشه مهم است که در طراحی سایت فروشگاهی با ظاهری مدرن و با جدیدترین فناوری ها طراحی کنید تا بازدیدکنندگان خود را به محض ورود به وب سایت فروشگاهی شما به صورت بصری درگیر کند، اما مراقب باشید زیرا طراحی بیش از حد یا ابری شدن وب سایت شما می تواند تأثیر منفی داشته باشد. هدف طراحی سایت فروشگاهی شما ایجاد انگیزه برای برند شما و تشویق بازدیدکنندگان به نگاه کردن به محصولات و در نهایت تبدیل به فروش است. طراحی سایت فروشگاهی تمیز و ساده با منوی آسان برای حذف حواس‌ پرتی‌های غیرضروری مهم است و اساساً بازدیدکنندگان را به صفحه پرداخت راهنمایی می‌کند.

برخی از نکات اساسی طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:

• پیمایش کاربر پسند

• تصاویر محصول با وضوح بالا

• توضیحات محصول با جزئیات

• یافتن آسان صفحه تماس و پشتیبانی

• شرایط و ضوابط در دسترس، بازگشت وجه، سوالات متداول حمل و نقل

2. یک راه حل پرداخت یکپارچه داشته باشید.

یکی از بزرگ‌ترین علامت‌های قرمز برای هر خریدار آنلاین این است که وقتی می‌خواهد پس از انتخاب برخی موارد از سایت فروشگاهی شما، به یک صفحه پرداخت جداگانه هدایت شود. مشتریان شما به دلیل راحتی خرید آنلاین را انتخاب می کنند و افزودن مراحل اضافی به فرآیند پرداخت آنها اعتمادی را به وب سایت فروشگاهی شما القا نمی کند. همچنین، داشتن یک راه حل پرداخت یکپارچه برای وب سایت شما، امکان شخصی سازی صفحه پرداخت خود را فراهم می کند و آن را منحصر به فرد، ایمن و سریع می کند. از آنجایی که تجارت الکترونیک همچنان در حال افزایش است، می‌خواهید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان خود را با صفحات پرداخت مجدد هدایت نمی‌کنید، که نگرانی‌های امنیتی را ایجاد می‌کند و فرآیند پرداخت را گسترش می‌دهد. آن را ساده، ایمن و سرراست نگه دارید.

 3. فقط اطلاعات مربوطه را بخواهید.

مهم نیست که مشتری چقدر در سایت فروشگاهی شما به دنبال محصولات عالی است، مواردی را به سبد خرید خود اضافه کرده و برای خرید آماده می شود. داشتن یک پروسه تسویه حساب طولانی با تعداد زیادی فیلدهای غیرضروری، یک معامله بد است. صرف نظر از مدت زمانی که بازدیدکنندگان وب سایت شما را از طریق کاتالوگ ها زمان می برند، وقتی نوبت به پرداخت و رفتن به قسمت بعدی می رسد، سرعت و امنیت مهمترین عامل است. و فقط برای روشن بودن، لازم نیست هنگام بحث در مورد یک صفحه بررسی کارآمد و سریع، امنیت را قربانی کنید. هدف شما این است که مشتری خود را وادار به خرید کامل کنید. در صورت تمایل می‌توانید پس از تکمیل پرداخت، اطلاعات بیشتری درخواست کنید، اما مهم است که قسمت‌های اطلاعات را به حداقل برسانید.

• بررسی سبد خرید – برای اطمینان از اینکه همه موارد انتخاب شده همان چیزی است که می‌خواهید بخرید

• اطلاعات پرداخت – جزئیات کارت اعتباری

• آدرس صورت‌ حساب و حمل و نقل – برای بررسی امنیتی AVS

• تأیید/تشکر – برای اطلاع شما از تأیید خرید

4. انتقال سریع بین صفحات درسایت فروشگاهی

همانطور که در بالا توضیح دادیم، داشتن یک فرآیند پرداخت دردناک و طولانی می تواند بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را از تکمیل فروش خود باز دارد، همین امر در مورد داشتن یک سایت فروشگاهی کند نیز صدق می کند. من فقط در مورد سرعت بارگذاری تصاویر، یا پخش ویدئو و غیره صحبت نمی کنم، من بر زمان انتقال بین صفحات داخلی وب سایت شما تمرکز می کنم. هر چه مشتری بالقوه خود را بیشتر منتظر بمانید، احتمال اینکه علاقه خود را از دست بدهند و توجه خود را به جایی دیگر متمرکز کنند یا به سایت دیگری سر بزنند بیشتر می شود.

این به شدت نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد و به این معنی است که فرصت شما برای درآمدزایی را کاهش می دهد. هنگامی که خرید آنلاین به دردسر می‌خورد، مشتریان شما به سراغ رقیبی می‌روند که زمان بارگذاری سریع‌تری دارد. اگر با یک شرکت طراحی سایت کار می کنید، مطمئن شوید که آنها گام های مناسبی را برای آزمایش سرعت بارگذاری وب سایت شما برمی دارند و نتایج را به شما ارائه می دهند. اگر در حال طراحی سایت فروشگاهی خود هستید، از طریق یک موضوع، از معیارهای آنلاین رایگان برای آزمایش سرعت وب سایت و عملکرد بهینه سازی خود استفاده کنید، تعدادی از آنها وجود دارد.

5. به طور مداوم موارد امنیتی رو تضمین کنید

ساده ترین و مؤثرترین راه برای بیان اینکه شما یک سایت فروشگاهی قابل اعتماد و مطمئن هستید این است که اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم خط مشی های بازگشت و بازپرداخت، اطلاعات تماس و نظرات محصول یا مشتریان را تشریح می کنید. ارائه این نوع اطلاعات باعث ایجاد راحتی های لازمی می شود که همه خریداران آنلاین برای خرید خود به دنبال آن هستند. مهم‌ترین اطلاعات امنیتی و اطلاعات کلی در مورد طراحی سایت فروشگاهی شما باید به روش‌های زیر ارائه شود:

• نمادهای امنیتی

• اطلاعات تماس/پشتیبانی

• خط‌ مشی بازگشت وجه

• اطلاعات حمل و نقل

• رتبه‌ بندی و نظرات محصول این 5 بخش مهم را در نظر بگیرید و آنها را در طراحی سایت فروشگاهی خود پیاده سازی کنید و کسب و کار آنلاین خود را برای موفقیت آماده کنید.

شرکت طراحی سایت بارمان وب

 بارمان وب شرکت طراحی سایت در تهران  افتخار دارد تا تعداد سایت های بسیاری را طراحی کرده و با صنایع و بخش های مختلف همکاری صمیمانه و دو جانبه ای با بالاترین احترام متقابل را داشته باشد. در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، بازاریابی شبکه ای، و حتی در مواردی طراحی سایت های خبری و موارد دیگری از این دست می باشد که حتی پا را از کشور فراتر گذارده و سایت هایی را نیز در این بخش ساخته است.برای سئو سایت فروشگاهی میتونید از شرکت ما کمک بگیرید.

طراحی سایت تهران

چرا طراحی لوگو برای رشد کسب و کار مهم است؟

۴ بازديد

دنیای شرکت ها یک حوزه بسیار رقابتی هم برای مشاغل کوچک و هم برای شرکت های بزرگ است. بنابراین، شما باید هر کاری که ممکن است انجام دهید تا جلوه و مرکز برند خود را حفظ کنید و آن را بیشتر شناسایی کنید. یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن ارتباط و اعتبار، طراحی لوگو حرفه ای است که با مدل کسب و کار شما همسو باشد.

لوگو چیست؟

لوگو بیان بصری یک برند و عنصر سازنده برند آن است. لوگو هایی که به خوبی طراحی شده اند به شرکت شما کمک می کنند تا به برجستگی و تمایز در میان پایگاه مشتریان دست یابد. توجه را به خود جلب می کند و اگر به درستی انجام شود، تأثیر اولیه خوبی بر جای می گذارد.

تحقیقات نشان میدهد که 75 درصد مردم یک برند را با لوگوی آن می شناسند. در نتیجه، یک طراحی لوگو خوب نیز برای دستیابی به پایداری و رشد بسیار مهم است. برای کشف اهمیت طراحی لوگو در رشد کسب و کار، اجازه دهید به این موضوع نگاهی عمیق‌تر بیندازیم:

چرا طراحی لوگو حرفه ای اهمیت  دارد؟


اولین تصور قوی در ذهن شما ایجاد می کند

لوگوی شما برند شما را به مصرف کنندگان معرفی می کند. انیمیشن‌ های لوگوی قدرتمند، اولین تصور قوی را ایجاد می‌کنند که علاقه مشتریان را برمی‌انگیزد و آنها را ترغیب می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد کسب‌ و کار کشف کنند.

فوربس گزارش می دهد که شما و کسب و کارتان تنها یک پنجره هفت ثانیه ای برای ایجاد اولین برداشت دارید. طراحی لوگو حرفه ای این پتانسیل را دارد که مردم را به قضاوت فوری و تعامل با شما ترغیب کند. هنگامی که به آن دست یافتید و مشتریان را به فروشگاه خود، فیزیکی یا اینترنتی دعوت کردید، به احتمال زیاد از شما خرید می کنند.

از سوی دیگر، فقدان لوگو چشم انداز ضعیفی را ایجاد می کند که می تواند مشتریان بالقوه را از خود دور کند. فرقی نمی کند که محصولات شما از بالاترین کیفیت برخوردار باشند یا تیم خدمات مشتری فوق العاده شایسته باشد. اگر قادر به ایجاد یک برداشت اولیه مناسب نیستید، به طور مستقیم بر توانایی شما برای رشد کسب و کارتان تأثیر می گذارد.برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو حرفه ای میتونید با کارشناسان فروش بارمان وب تماس بگیرید.

طراحی لوگو به برند هویت می دهد

هویت یک برند خوب به یک تصویر برند معتبر تبدیل می شود و کسب و کار شما را جذاب تر و محبوب تر می کند. طراحی لوگو شما اساس هویت برند شما را تشکیل می دهد، که برای قابل تشخیص تر شدن و رشد یک نهاد تجاری بسیار مهم است.  

لوگو های جذاب یک رنگ با یک تصویر. یا می توانند نام برند شما را در فونت امضای مرتبط با کسب و کار شما داشته باشند. رنگ و استایل لوگو در تمام تلاش‌ های بازاریابی شما از جمله ایمیل‌ها، صفحات فرود، بسته‌بندی، کارت‌ های ویزیت و غیره ظاهر می‌شود. 

استفاده از یک رنگ مشخص در لوگوی شما می تواند شناخت برند شما را تا 80 درصد افزایش دهد. توده‌ های رنگ خاصی را با کسب و کار شما مرتبط می‌کنند و شناخت برند را افزایش می‌دهند. این بدان معنی است که افراد بیشتری لوگوی شما را با تجربه مشتری خوب و محصولات با کیفیت بالا مرتبط می‌کنند و در نتیجه فروش شما را به طور تصاعدی بهبود می‌بخشند.

وفاداری به برند را افزایش می دهد

یک شرکت وفاداری به برند را از طریق تحویل مستمر محصولات با ارزش، تمرکز بدون تقسیم بر تجربه و خدمات مشتری و ثبات در همه جنبه ها به دست می آورد. مدت زمان زیادی طول می کشد تا وفاداری به برند را تقویت کنید، که در نهایت باعث می شود مشتری های شما برگردند.

طبق گفته Invesp، هزینه جذب مشتری پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری است. بنابراین، اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود با به حداقل رساندن هزینه های اولیه هستید، باید بر تقویت وفاداری برند خود در میان پایه مصرف کنندگان تمرکز کنید.

طراحی لوگو حرفه ای شما نقشی حیاتی در برانگیختن این وفاداری در ذهن پیروان پرشور شما دارد. این به عنوان یک نماد آشنا عمل می کند که قابل اعتماد، در دسترس بودن و محصولات با کیفیت است. مصرف کنندگان هر بار که برای خرید چیزی که شما می فروشید در بازار هستند به دلیل لوگوی شما به سمت فروشگاه شما کشیده می شوند. بنابراین، داشتن لوگو باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد، زیرا برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است.

طراحی لوگو مشتریان هدف را جذب می کند

یکی از اهداف اصلی کسب و کار، جذب مشتریان بیشتر و بیشتر از طریق تکنیک های بازاریابی بصری است. طراحی لوگو به طور برجسته بر روی مطالب تبلیغاتی ظاهر می شود و اساس هر کمپین بازاریابی برای جذب مشتریان هدف را تشکیل می دهد. هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم. طراحی لوگو ، از جمله رنگ ها و استایل، با ایدئولوژی کسب و کار شما و محصولاتی که می فروشید هماهنگ است.برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو از سایت ما دیدن کنید.

تاثیر رنگ در طراحی لوگو

به عنوان مثال، هنگامی که یک پالت رنگ خاص را برای لوگو و برند خود انتخاب می کنید، به دنبال برانگیختن یک احساس خاص هستید. قرمز نشان دهنده یک برند پر سر و صدا، پرشور و جوان است. آبی نشان دهنده آرامش و آگاهی معنوی است، در حالی که زرد به معنای شاد، دوستانه و پر انرژی و غیره است. هر رنگ با جمعیت شناسی خاصی طنین انداز می شود و آنها را به سمت محصولات شما جذب می کند.

به طور مشابه، فونت و فونت لوگو در مورد شخصیت و ارزش های شرکت شما صحبت می کند. مخاطبی را هدف قرار می دهد که می خواهید به آن علاقه مند شوید. یک فونت باوقار و سنتی با طراحی مینیمالیستی، برندی را با پایگاه مصرف‌کننده بالغ منتقل می‌کند. برعکس، یک فونت گرد با منحنی‌های ملایم برای برندهای کودکان مناسب‌تر است زیرا جذاب و راحت به نظر می‌رسد. 

بنابراین، یک طراحی لوگو حرفه ای متفکرانه که با نیازهای کسب و کار شما همسو باشد، می‌تواند برای مجذوب کردن جمعیت‌ شناسی مشتری خاص و جلب توجه مخاطبان شما در میان شلوغی‌ها معجزه کند.

حرفه ای بودن شما را تقویت می کند

در دنیای تجارت، قوانین خاصی وجود دارد که یک کسب و کار را پایدار و حرفه ای می سازد. این ویژگی ها یک شرکت را قادر می سازد تا اعتماد مشتریان بالقوه خود را جلب کرده و احتمال تبدیل را افزایش دهد.

کیفیت محصول و خدمات مشتری راضی کننده قطعا در صدر فهرست قوانینی است که نشان دهنده حرفه ای بودن یک شرکت است. با این حال، لوگو به همان اندازه، اگر نه بیشتر، نقش مهمی برای تأکید بر حرفه ای بودن یک کسب و کار ایفا می کند.

طراحی لوگوی حرفه ای مستلزم این است که این شرکت در همه چیز به جزئیات توجه مشابهی داشته باشد و به احتمال زیاد وقتی نوبت به کیفیت محصول خود می رسد، از آن کاسته شود. این نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده می کند، زیرا هر مشتری انتظار دارد یک تجارت معتبر با یک لوگوی مناسب نشان داده شود.

از طرف دیگر، اگر لوگو نداشته باشید، کسب و کار شما را غیرحرفه ای و مبهم جلوه می دهد. این بی توجهی و عدم رعایت اخلاق تجاری از سوی شما را به تصویر می کشد، در نتیجه مشتریان ارزشمند و فروش سودآور را از دست می دهید.

ویژگی های مهم در طراحی لوگو حرفه ای


در حالی که هر لوگویی بهتر از بی لوگوی است، شما می خواهید که نمایش گرافیکی شما در رشد کسب و کار تا حد امکان موثر باشد. یک لوگوی خوب مختصر، همه کاره، به یاد ماندنی و مرتبط با کسب و کار شما است. در زیر ویژگی های تبدیل یک لوگوی موفق آورده شده است.

ساده سازی در طراحی لوگو

یک لوگوی ساده حتی در یک نگاه گذرا راحت تر قابل درک است و به خاطر سپردن راحت است. قابل توضیح است، هویت نام تجاری را به طور موثر منتقل می کند و در جذب مشتریان بالقوه مؤثر است.

مرتبط با صنف کاری

لوگو یک تصویر بصری از یک برند است. بنابراین، باید به شرکتی که نماینده آن است مربوط باشد. کسب‌ و کارهای کوچک باید خود را در بازار تثبیت کنند و لوگویی ایجاد کنند که با طرح کسب‌ وکار آن‌ها مشخص باشد و متناسب با موقعیت کاری آنها باشد.

مقیاس پذیر بودن

از آنجایی که  طراحی لوگوی شما بر روی تمام مطالب بازاریابی فیزیکی و آنلاین شما ظاهر می شود، باید مقیاس پذیر باشد. مقیاس پذیری اجازه می دهد تا آرم بدون از دست دادن پیام ذاتی خود، اندازه آن را افزایش یا کاهش دهد. بنابراین، یک لوگوی خوب به اندازه کافی همه کاره است تا در رسانه های مختلف بدون از دست دادن قدرت فریبنده خود استفاده شود.

خاطره انگیز بودن لوگو

یک لوگوی به یاد ماندنی توجه مخاطب را به خود جلب می کند و خود را در ذهن بینندگان جا می دهد. همچنین به راحتی می توان حتی پس از آن که فرد لوگو را فقط یک بار مشاهده کرده باشد به خاطر آورد.

بی زمان بودن لوگو

از آنجایی که لوگوی شما نمایش گرافیکی کسب و کار شما است، می خواهید حتی پس از سال ها ثابت بمانید. در طراحی لوگو حرفه ای خود ماندگاری طولانی داشته باشید زیرا علیرغم تغییر روندها باید ماندگار و ماندگار باشد.

متمایز بودن لوگو

یک لوگوی تاثیرگذار برند شما را در یک بازار شلوغ برجسته تر می کند و آن را از رقبا متمایز می کند. بنابراین، مطمئن شوید که لوگوی شما گسسته است و شبیه هیچ لوگوی دیگری در منظره ای است که در آن قرار گرفته است.

زمانی که صحبت از رشد کسب و کار می شود، لوگو نقش تعیین کننده ای دارد. یک لوگوی خارق العاده در اولین تعامل خود با مشتریان بالقوه تأثیر قدرتمندی ایجاد می کند. هویتی متمایز برای برند فراهم می کند که احساسات مثبت را به خصوص در بین مشتریان تکراری برمی انگیزد.

ارزش‌های اصلی شرکت را در یک نگاه به تصویر می‌کشد که جمعیت‌شناختی مورد نظر را جذب می‌کند. لوگوها همچنین در افزایش وفاداری به برند و تقویت اعتبار و حرفه ای بودن سازمان موثر هستند. همه این مزایا به شما کمک می کند تا تجارت خود را به طور پایدار و موثر توسعه دهید.

 

شرکت طراحی لوگو تهران

اصول تایپوگرافی در طراحی لوگو حرفه ای

۵ بازديد

طراحی لوگو حرفه ای یک اصطلاح عمومی است که نشان یک شرکت را توصیف می کند. لوگو بخشی از سیستم هویت برند است که به مشتریان کمک می کند تا یک تجارت را از دیگری متمایز کنند. سایر عناصر یک سیستم هویت برند عبارتند از نام شرکت، برچسب، پالت رنگ، فونت لوگو یا نوع لوگو، و سبک تصویری که در یک وب سایت می بینید. به عنوان مثال، یک نوع تصویر خاص یا سبک عکاسی، مانند «نشان دادن به مشتریان خوشحال که محصول را دریافت می‌کنند.

لوگو تایپوگرافی

به طور سنتی، وقتی در مورد یک لوگو صحبت می شود، بیشتر مردم به جای یک لوگو که از تایپوگرافی ساخته شده است، یک لوگو را به عنوان یک علامت با یک نماد (تصویر کوچکی که گاهی اوقات "آیکون" نامیده می شود) در نظر می گیرند. بنابراین، یک لوگو می‌تواند از یک نماد لوگو و نام شرکت که به صورت متن نوشته شده باشد (علامت کلمه یا لوگوتایپ) باشد. وقتی هر دو با هم باشند، به آن یک لوگوی ترکیبی یا به سادگی یک "لوگو" می گویند.

طراحان برند، بخشی از لوگو را که با نوع "وردمارک" تنظیم شده است، می نامند. (درباره علائم کلمات مدرن و اینکه چگونه لوگوهای معروف و برخی از بهترین علامت های کلمه در طول زمان تغییر کرده اند). سایر اصطلاحات برای "واژه علامت" "لوگوی تایپوگرافی" یا "آرم متنی" است.

علامت های کلمه یا لوگوهای ساخته شده از تایپوگرافی همیشه در صنایع خلاقانه مانند مد و معماری و در صنایع زیبایی و سلامتی محبوب بوده اند. اما حقیقت این است که حتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری از همان ابتدا این سبک لوگوی مینیمال را پذیرفته‌اند مانند گوگل، eBay، Etsy، IBM و Dell نمونه‌های معروفی هستند.

یک تصور غلط رایج وجود دارد که لوگو تایپوگرافی به سادگی یک فونت زیبا هستند که تایپ شده و به عنوان یک لوگو در نظر گرفته شده است. با این حال، این نمی تواند بیشتر از واقعیت باشد.هنگام  طراحی لوگو تایپوگرافی، باید فونت آن را انتخاب کنید و سپس ردیابی، کرنینگ و حروف جداگانه را ویرایش کنید تا یک طراحی لوگو حرفه ای ایجاد کنید. شما همچنین می خواهید کمی خلاقیت در آن بپاشید.

در این مقاله می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که این فرآیند طراحی لوگو تایپوگرافی چگونه است و چگونه از آن برای مشتریان استفاده کنیم.

مبانی تایپوگرافی

قبل از اینکه بخواهیم به نحوه انتخاب یک فونت و طراحی لوگو حرفه ای بپردازیم، باید چند اصول اولیه تایپوگرافی را پوشش دهیم.

ابتدا، اجازه دهید به سرعت تفاوت های بین چهار نوع اصلی را پوشش دهیم.

فونت های سریف(Serif)

فونت های Serif بر اساس خطوط موجود در هر حرف طبقه بندی می شوند. خودی ها، که شما اکنون هستید، به این خطوط به عنوان پا اشاره می کنند. این فونت ها بیشتر سنتی، کلاسیک و رسمی در نظر گرفته می شوند.فوت های روی هر حروف، فونت های سریف را خواناتر می کند. به همین دلیل است که این فونت ها بیشتر در رمان ها و روزنامه ها دیده می شوند.فونت های کلاسیک طی زمان زیبایی خود را از دست نمی دهند. آن ها سنتی و پیچیده هستند. فونت های سریف (Serif) برای برندهایی هستند که می خواهند این ویژگی ها را به مخاطب یادآوری کنند. رولکس، پرادا و مرسدس بنز برندهای قدیمی و لوکسی هستند که از این نوع فونت در لوگوی خود استفاده می کنند.برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو میتونید با کارشناسان بارمان وب تماس بگیرید.

فونت های سنس سریف

Sans Serif به معنای واقعی کلمه به "بدون سریف" ترجمه می شود. این بدان معنی است که هیچ فوتی در هیچ حروفی وجود ندارد. این فونت ها مدرن محسوب می شوند.فونت‌ های Sans Serif اغلب برای وب‌ سایت‌ها و دیگر پلت‌ فرم‌های دیجیتال استفاده می‌شوند، زیرا کمتر حواس خواننده را پرت می‌کنند.

از جمله فونت های خاص برای طراحی لوگو است که خوانایی آسان و همچنین مدرن بودنشان به خوبی با اکثر اشکال و طراحی های برندتان هماهنگ می شود. از این فونت ها برای لوگوهایی که مینیمال و ساده هستند، استفاده کنید.فونت های سنس سریف در حال حاضر ترند و یک فونت خاص طراحی لوگو حرفه ای هستند و به علت خوانایی بالا در صفحه های نمایش، برای برندهای آنلاین استفاده می شوند. می توان گفت این فونت ها در عین سادگی قدرتمند هستند.

فونت دست نویس(شکسته)

فونت های اسکریپت معمولاً شبیه دستخط خط شکسته یا خوشنویسی هستند. فونت‌ های اسکریپت نسبت به سریف یا سنس سریف برای تفسیر بازتر هستند، بنابراین سبک می‌تواند از سنتی تا مدرن متفاوت باشد.

فونت های اسکریپت (script) یا نوشتاری نیز از انواع «فونت برای طراحی لوگو حرفه ای» هستند که شبیه به دستخط واقعی طراحی شده اند. آن ها گاهی ممکن است کمی خشن تر و زمخت تر به نظر برسند اما ظاهر کاربردی تری دارند. در لوگو برندهای ریبن، هالمارک و ویرجین از این نوع فونت استفاده شده است. طراح لوگو حرفه ای  می تواند ازین فونت استفاده کند.

فونت های خط شکسته نیز رسمی، زیبا و لطیف هستند. اما تغییر اندازه لوگویی که این فونت ها را داشته باشد، می تواند مشکلاتی برای خوانایی به وجود آورد. این فونت ها در بهترین حالت باید کوتاه باشند تا خوانایی حفظ شود.

خیلی از افراد آن ها را مناسب برای فونت طراحی لوگو می دانند، گرچه برای هر برندی مناسب نیستند. اگر از فونت اسکریپت برای طراحی لوگویتان استفاده می کنید، مطمئن شوید که با احساسی که برندتان می خواهد انتقال دهد، مطابق باشند.

فونت های نمایشی

بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند به جای انتخاب فونت خاص برای طراحی لوگو، فونتشان را طراحی کنند تا از دیگران متمایز باشند. فونت های نمایشی، تزئینی یا Display انواع مختلفی دارند و هرکدام منحصر به فرد هستند.

یک فونت خاص طراحی لوگوی به یادماندنی می تواند به خاص و متمایز ساختن برندتان کمک کند و میان جامعه هدف شما بدرخشد. فونت دیزنی، الهام گرفته شده از امضای والت دیزنی است. این فونت سفارشی با نام Waltograph نمادین و سرگرم کننده است و می تواند نمایانگر داستان های جادویی و شگفت انگیز باشد.

فونت‌های نمایشی که به عنوان فونت‌ های تزئینی یا جدید نیز شناخته می‌شوند، باید چشم‌نواز باشند. آنها فونت های عجیب و غریب تری هستند و بهتر است در دوزهای کوچک استفاده شوند. مشابه اسکریپت، این فونت ها می توانند از سنتی تا مدرن متفاوت باشند.

بعد، اجازه دهید تنظیمات اولیه تایپوگرافی را پوشش دهیم

فاصله حروف در طراحی لوگو

ردیابی فضای کلی بین کاراکترها است که گاهی اوقات فاصله کاراکترها نیز نامیده می شود. اکثر برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند بسته به نیازتان ردیابی را فشرده یا گسترش دهید. اساساً، زمانی است که به برنامه طراحی خود (بخوانید: Adobe Illustrator*) می گویید که می خواهید همه حروف شما درجه ای از فاصله مساوی بین آنها داشته باشند.به عنوان مثال، آیا تا به حال فونت اسکریپتی را دیده اید که حروف به هم متصل نباشند؟ این به دلیل فاصله حروف نادرست است.برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو حرفه ای میتونید از سایت بارمان وب دیدن کنید.

کرنینگ در طراحی لوگو

Kerning اغلب با ردیابی اشتباه گرفته می شود زیرا مفاهیم مشابهی هستند. Kerning تنظیم فاصله بین حروف جداگانه است. اساساً، زمانی است که شما فونتی دارید که تناسب دیگری دارد، اما حروف جداگانه نیاز به مقداری تنظیم دارند تا خواناتر شوند.مجموعه‌ای از حروف هستند که اغلب با هم دیده می‌شوند که ممکن است بدون تعدیل هسته، عجیب به نظر برسند.

اکنون که تنظیمات اولیه و ضروری را در تایپوگرافی لوگو انجام داده اید، زمان آن رسیده است که چیزی واقعاً سفارشی ایجاد کنید.

ایده های لازم برای طراحی لوگو تایپوگرافی

بیایید در مورد چند روش صحبت کنیم که با استفاده از آنها می توانید یک تایپ فیس معمولی بگیرید و آن را به یک لوگوی برند تبدیل کنید.

از فضای منفی استفاده کنید

یکی از خلاقانه ترین راه هایی که می توانید لوگو تایپوگرافی خود را به روز کنید، استفاده از فضای منفی است. فضای منفی هر فضایی در اطراف یا بین سوژه است.در طراحی لوگو، این بیشتر در لوگو فدکس استفاده می شود. همچنین می توانید نمونه هایی از این را در USA Network و VAIO مشاهده کنید.

ترکیب حروف در طراحی لوگو تایپوگرافی

یکی دیگر از راه‌های خلاقانه برای سفارشی کردن لوگو تایپوگرافی، ترکیب حروف جداگانه است. وقتی فرم های حروف جداگانه را ترکیب می کنید، می توانید یک تجربه واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید.در طراحی لوگو حرفه ای، این بیشتر در لوگو چنل استفاده می شود. همچنین می توانید نمونه هایی از آن را در ایو سن لوران و چند لوگوی مدرن دیگر مشاهده کنید.

شکل حروف را تغییر دهید

یکی از راه‌های خلاقانه برای سفارشی کردن لوگو تایپوگرافی، تغییر شکل، اندازه، جهت حروف است. این می تواند ظاهری واقعا منحصر به فرد ایجاد کند که فراموش کردن آن سخت است. در طراحی لوگو حرفه ای، این بیشتر در لوگوی دل استفاده می شود. شما همچنین می توانید نمونه هایی از این را در Staples و بسیاری از لوگوهای دیگر مشاهده کنید.

تنوع رنگ در لوگو تایپوگرافی

یک لوگو تایپوگرافی همیشه نیازی به تغییر فقط تایپوگرافی برای منحصر به فرد بودن ندارد. استفاده از تنوع رنگی بازیگوش همچنین می تواند لوگو را برجسته و منحصر به فرد کند.در طراحی لوگو، این بیشتر در لوگوی Baskin Robin استفاده می شود. همچنین می توانید نمونه هایی از آن را در گوگل و eBay مشاهده کنید.

شکل حروف را به تصویر یا نماد تبدیل کنید

یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای سفارشی کردن لوگو تایپوگرافی خود، تغییر حروف به تصاویر، نمادها یا گرافیک است.در طراحی لوگو حرفه ای، این بیشتر در لوگو ال جی استفاده می شود. همچنین می توانید نمونه هایی از این را در Airbnb و Staples مشاهده کنید.

همانطور که می بینید، لوگوهای تایپوگرافی بسیار بیشتر از انتخاب یک فونت هستند. ایجاد یک لوگوی واقعی به زمان، توجه و خلاقیت نیاز دارد!

مزایای استفاده از طراحی لوگو تایپوگرافی

دو دلیل وجود دارد که چرا لوگو های تایپوگرافی یا علائم کلمه بسیار محبوب هستند: یکی، آنها فقط مدرن تر به نظر می رسند. مینیمالیسم برای مدتی رواج داشته و هنوز هم هست. لوگوتایپ (Word Mark) با اطمینان می گوید: "این نام من است، آن را بگیرید یا بگذارید - من نیازی به دکوراسیون ندارم."

دوم، لوگو های تایپوگرافی می توانند در کاربرد آنها در یک محصول واقعی و دارایی های بازاریابی کاربردی تر باشند. لوگو تایپوگرافی اغلب به فضای کمتری نیاز دارد. هر پیکسل در نوار منو یک وب سایت وقتی در تلفن مشاهده می شود به حساب می آید.

شرکت طراحی لوگو

طراحی لوگوی حرفه ای،طراحی لوگو در تهران

۳ بازديد

در سطح بسیار پایه،لوگوها نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند برندهایی را که دوست داریم شناسایی کنیم، اما آنها می توانند حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند! یک لوگوی خوب سنگ بنای برند شماست. لوگو به مشتریان کمک می کند تا بفهمند شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید. این برای یک تصویر کوچک مسئولیت بزرگی است! در اینجا لوگو را تعریف میکنیم و اینکه چگونه می توان از آن حداکثر استفاده را کرد.

طراحی لوگو حرفه ای متشکل از متن و تصاویر است که یک کسب و کار را مشخص می کند. یک لوگوی خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و برند برای چه چیز هایی ارزش قائل است. بسته به نوع، یک لوگو معمولاً از یک نماد یا علامت تجاری و یک لوگو تایپ به همراه یک برچسب تشکیل شده است.برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو میتونید با شرکت طراحی لوگو بارمان وب تماس بگیرید.

لوگو چه کاری انجام می دهد؟

لوگوها به غیر از ظاهر زیبا عملکرد های زیادی را انجام می دهند. لوگو شما را از رقبا متمایز می کند. شاید اساسی ترین کارکرد لوگو این باشد که به کسب و کار شما یک علامت منحصر به فرد بدهد که شما را از سایر مشاغل متمایز کند. قبل از اینکه برای کسب و کار خود یک لوگو طراحی کنید، باید در مورد ظاهر رقبای خود تحقیق کنید تا بتوانید موقعیت خود را به دست آورید. ویژه در صورتی مهم است که کسب و کار شما دارای رقابت باشد (که 99.9 درصد آنها دارای رقابت هستند).

بررسی کنید که چگونه لوگوی دندانپزشکی کاکتوس با در نظر گرفتن ویژگی منحصر به فرد در جغرافیا و تبدیل آن به یک مسواک، خود را از دریای لوگوهای دندان کلیشه ای در صنعت دندانپزشکی جدا می کند. البته، شما نمی خواهید آنقدر غیرعادی باشید که مشتریان احتمالی برند شما را درک نکنند.

لوگو اطلاعات کلیدی در مورد کسب و کار شما را مشخص می کند

همراه با مرز بندی کسب و کار شما، یک لوگوی خوب همچنین اطلاعات مهمی در مورد شرکت به مشتری ارائه می دهد: لوگو می تواند هم با خدماتی که در حرفه خود ارائه می کنید و هم با جمعیت مورد نظر و ارزش های برند شما ارتباط برقرار کند.

لوگو نقطه ای برای شروع برندینگ شما می باشد و یک لوگو حرفه ای مانند هر عنصر بازاریابی اگر به درستی اجرا شود، تضمین کننده موفقیت شرکت شما خواهد بود. لوگوها در بردارنده پیام و هویت شرکت شما هستند به همین دلیل هنگام سفارش لوگو باید به مولفه های زیادی توجه کنید. هنگام سپردن کار ساخت لوگو شرکت خود، باید اطلاعات لازم را در اختیار طراحان قرار دهید تا آنها مطابق آنچه که شما در ذهن دارید اقدام به طراحی لوگو حرفه ای شرکت شما کنند.
به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است از تصاویر مدار در  طراحی لوگو خود استفاده کند تا نشان دهد که در صنعت نرم افزار فعالیت می کند یا از رنگ خاصی مثل سبز برای تعهد به محیط زیست استفاده کنند و حتی از یک فونت شیک برای بر جسته کردن و لوکس بودن حرفه شان استفاده کنند.

طراحی لوگو حرفه ای باعث شناخت برند می شود

لوگوها همچنین یک تأثیر بصری به جای می گذارند که به مشتریان تان یادآوری می کند که حرفه شما پابرجاست.به عبارت دیگر، لوگوها می توانند ارتباط بصری پرقدرت با یک کسب و کار ایجاد کنند. این ارتباط به مشتریان کمک می کند تا برند شما را در ذهن نگه دارند. به برندهایی مانند نایک یا مک دونالد فکر کنید، که لوگوهای آن را می‌توان فوراً با نام یا بدون نام ضمیمه در همه جا تشخیص داد. جای تعجب نیست که لوگوها بخش مرکزی هویت یک برند هستند.

چرا بیزینس ها به لوگو نیاز دارند؟

هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید، شاید به فکر طراحی لوگو حرفه ای نباشید، اما ساخت لوگو می تواند به شناخت درست مخاطبان از فعالیت شما کمک کند. طراحی یک لوگو زیبا می تواند باعث هویت بخشیدن به کسب و کار شما شده و اعتبار برند شما را افزایش دهد؛ همچنین با وجود اینکه بسیاری از رقبا خدماتی مشابه شما دارند، ساخت لوگو حرفه ای کمک می کند تا مشتریان تمایزی بین شما و مخاطبانتان قائل شوند. در بسیاری از موارد، مشتریان نام تجاری شما را فراموش خواهند کرد اما لوگو شما در ذهن آنها ثبت خواهد شد و این نشان دهنده اهمیت طراحی لوگو حرفه ای برای کسب و کارها می‌باشد.

طراحی لوگو حرفه ای

مغز انسان ها در هر برخوردی دو لحظه سرنوشت ساز را ثبت می کند که پاک کردن آن غیر ممکن است؛ اولین برخورد و آخرین برخورد. استفاده از سمبل ها و نشانه ها در ساخت لوگو یکی از راه های تاثیر گذار برای نمایش اطلاعات به مخاطبین می باشد که می تواند جایگاه برند را در دید آنها تغییر دهد.

ساخت و لوگو حرفه ای برای بیزینس شما نشان دهنده چهره شرکت است و همانطور که میدانید شما فقط یکبار فرصت ایجاد حس خوب در اولین نگاه را دارید. در طراحی لوگو حرفه ای علاوه بر زیبایی، مهمترین پارامتر موثر، متمایز سازی شما از سایر رقبا می‌باشد؛ به بیان ساده، لوگو متن یا تصویری است که علاوه بر شناسایی برند تجاری شما به مخاطبان، باعث آگاهی آنها از نوع کسب و کار شما می شود. جدا از تقویت برند، طراحی حرفه‌ای لوگو می تواند ابزاری موثر برای وفاداری مشتریان به برند باشد.

عناصر مهم در طراحی لوگو حرفه ای

اکنون که می دانیم یک لوگو چه کاری انجام می دهد، بیایید ببینیم آنها از چه چیزی ساخته شده اند. در حالی که هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد، ما می توانیم برخی از عناصر رایج طراحی لوگو حرفه ای را تجزیه کنیم. این عناصر با هم 7 نوع لوگو را تشکیل می دهند.

طراحی لوگو تایپوگرافی

زمانی که نوبت به شکل می رسد، یک لوگو معمولا حاوی نوعی عنصر تایپوگرافی است این می تواند از یک حرف تک به سبک مونوگرام تا مخفف یا عنوان کامل کسب و کار متغیر باشد.

 طراحی لوگو تصویر سازی

گاهی لوگو تایپوگرافی با نمادها یا نشانه های تصویری همراه است. اینها می توانند معرف یا متشکل از عناصر هندسی خیالی باشند. در موارد خاص، لوگوها همچنین شامل عناصر تزئینی مانند کارهای خطی یا نقطه گذاری تصویری مانند ستاره های کوچک یا خطوط نقطه چین هستند که قطعا به تنهایی تصویر خاص و مستقل ایجاد نمی کنند.

طراحی لوگو شخصی

طراحی لوگو حرفه ای شخصی یعنی طراحی یک نشان برای یک شخص یا به نوعی یک پرسونال برندینگ. در دنیای امروز لزوما محصولات تجاری و کسب و کارها و شرکت ها و سازمانها یک برند نیستند. بلکه اشخاص نیز می توانند در حوزه کاری و مهارت های فردی و اجتماعی خود برند باشند.

این مدل برندینگ را پرسونال برندینگ می نامند و یک لوگو شخصی برای این افراد جزو ضروریات توسعه برند فردی آنهاست. پزشکان، وکلا، سیاستمداران، هنرمندان، ورزشکاران، افراد متخصص در یک حوزه خاص و غیره شامل موارد پرسونال برندینگ می باشند.

رنگ در طراحی لوگو حرفه ای

بعد از طراحی اولیه لوگو حرفه ای، رنگ می آید. لوگوها می توانند سیاه و سفید، تک رنگ یا رنگارنگ باشند لوگوهای رنگارنگ اغلب دارای پالت رنگ هستند که یا هم خانواده ی رنگ های مشابه یا مکملی از رنگ های سرد یا گرم هستند.

متن زمینه در طراحی لوگو حرفه ای

در برخی موارد، زمینه ای که در طراحی لوگو حرفه ای استفاده می شود نیز تعریف می شود پس در نظر گرفتن زمان و جایگاه استفاده از لوگوها مهم هست. معمولاً ما لوگوها را آنلاین، روی کارت های ویزیت، در ویترین فروشگاه ها و تبلیغات می بینیم و آن را چاپ می کند. اما کسب و کار شما ممکن است نیازهای خاصی داشته باشد.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای

پیش از پاسخ به سوال قیمت طراحی لوگو حرفه ای، هزینه طراحی لوگو حرفه ای یا تعرفه طراحی آرم و مواردی از این دست، باید گفت که اساسا نرخ گذاری روی یک خدمت خاص، به عوامل متعددی بستگی دارد و اینگونه نیست که یک نرخ ثابت و معین مثل یک کالای مصرفی وجود داشته باشد.

مهارت طراح، تجربه طراح، عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، رزومه قوی، خلاقیت و پشتیبانی و فرآیند حرفه ای بریف طراحی لوگو، سبک طراحی لوگو، تعداد اتود لوگو، زمان انجام پروژه، زبان طراحی، و موارد دیگر در این قیمت طراحی لوگو حرفه ای موثر است.حتی گاهی نیازهای هر برند یا کسب و کاری متفاوت از دیگریست. پس تعیین تعرفه طراحی لوگوی حرفه ای نیاز به بررسی آیتم ها و نیازهای شما دارد. برای اطلاع از جزییات بیشتر،با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت طراحی لوگو معتبر

شرکت طراحی لوگو تهران یا هر شهر دیگری می تواند گزینه مناسبی برای طراحی نشان تجاری شما و کسب و کارتان باشد. البته لزوما شرکت طراحی لوگو حرفه ای تنها گزینه موجود نیست و منظور ما یک تیم حرفه ای طراحی لوگو و یا یک شخص طراح لوگو است که با تجربه، دارای سبک و مهارت ویژه، و سابقه و رزومه غنی و درجه یکی باشد.

طراحی لوگو در تهران

شرکت بارمان وب به عنوان یک تیم طراحی لوگو در تهران مستقر است اما هیچ محدودیت مکانی برای سفارش وجود ندارد. در دنیای امروز و با گسترش تکنولوژی های ارتباطی، لزوم حضور فیزیکی افراد تقریبا کمرنگ یا حذف شده است و تیم ما نیز به عنوان یک تیم حرفه ای، تقریبا در بیشتر شهرهای ایران و بسیاری از کشورهای دنیا و تمامی قاره ها طراحی و ساخت لوگو انجام داده و برندهای زیادی را خلق کرده است.

عناصر ثابت یا پویا در طراحی لوگو حرفه ای

یکی از انشعابات قابل ذکر که در طراحی لوگو حرفه ای وجود دارد تصمیم به ایجاد یک لوگوی ثابت که همه جا یکسان به نظر می رسد یا یک لوگو پویا که بسته به زمینه آن تغییر می کند.

تفاوت لوگو با برندینگ چیست؟

یکی از اشتباهات رایج که اغلب می بینیم درک تفاوت بین لوگو و برند است پیچیده به نظر می رسد اما تفاوت بسیار ساده است: برند شما مجموعه ای از تصوراتی است که مردم درباره شرکت شما دارند به عبارت دیگر، می توان آن را به عنوان ذهنیت تصویری بزرگی در نظر گرفت که بر روی مشتری شرکت شما تاثیر می گذارد می توان این تاثیر را از طریق چیزهای زیادی مانند تبلیغات، آگهی‌های بازرگانی، خدمات مشتری و حتی لوگو به جا بگذارید.

درست است، لوگوی شما بخشی از برندسازی شماست (نه برعکس) برای مثال، در حالی که لوگوی اپل نمادین است و فورا قابل تشخیص است، این فقط چیزی نیست که هویت برند ظریف، با کاربری آسان و مشتری پسند آنها را ایجاد می کند. آن صفات از طریق انتخاب طراحی های شما در تبلیغات بیلبورد،پیام های بازرگانی،طراحی وب و چیدمان سایت فروشگاهی مطرح می شوند. لوگو ارتباط بصری آن چیزها را به سادگی دارد به علاوه بیایید با آن روبرو شویم، اپل بدون آن اپل دوست داشتنی و تا حدی خورده شده یکسان نخواهد بود.

تاثیر رنگ ها در طراحی نشانه 

قرمز در طراحی لوگو

 قرمز نشان دهنده هیجان، اشتیاق و خشم است. اگر برند شما پر سر وصدا و جوان است و می خواهد برجسته باشد، انتخاب خوبی است.

نارنجی در طراحی لوگو

 رنگ نارنجی بسیار کمتر از قرمز استفاده میشود اما به همان اندازه پر انرژی است. این رنگ پر جنب و جوش، نشاط آور و بازیگوش است.

زرد در لوگو

 اگر میخواهید در دسترس و دوستانه به نظر برسید،رنگ زرد انتخاب مناسبی است. انرژی، شادی و احساس جوانی را القا میکند.

سیز در  طراحی لوگو

سبز بسیار متنوع است و می تواند برای هر برندی واقعا مناسب باشد. مخصوصا برای کسانی که میخواهند با طبیعت ارتباط برقرار کنند، عالی است.

آبی در لوگو

 آبی یک انتخاب بسیار کلاسیک و رایج است. آرام بخش و خنک است و نماد اعتماد و پختگی است.

بنفش در طراحی لوگو

 رنگ بنفش می تواند بلیط شما برای لوکس به نظر رسیدن باشد. بسته به سایه، بنفش می تواند مرموز، یا زنانه باشد.

صورتی در لوگو

 اگر به دنبال طراحی دخترانه هستید، هیچ چیز بهتر از صورتی مناسب نیست. اما این تمام ماجرا نیست! با سایه هایی مانند رز پاستلی،صورتی هزاره یا سرخابی نئونی، صورتی می تواند به لوگوی شما ظاهری بالغ و خنک، اما همچنان جوان و زنانه بدهد.

قهوه ای در طراحی لوگو

قهوه ای ممکن است در ابتدا یک رنگ عجیب به نظر برسد، اما برای طراحی لوگو های قدیمی و مردانه بسیار مناسب است. میتواند به برند شما ظاهری دست ساز، منحصر به فرد و قدیمی بدهد.

 مشکی در لوگو

اگر به دنبال ظاهری شیک، مدرن و مجلل هستید، مشکی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. اگر می خواهید آن را ساده نگه دارید، یک لوگوی سیاه و سفید مینیمالیستی کاری است که باید انجام دهید.

سفید در طراحی لوگو

 می خواهید طراحی لوگو شما تمیز، مدرن و مینیمال به نظر برسد؟ از رنگ سفید زیادی در طراحی لوگوی خود استفاده کنید. به عنوان یک رنگ خنثی در ترکیب با تمام رنگ های دیگر کار می کند، اما یک لمس تمیز، جوان و اقتصادی به آن اضافه می کند .

خاکستری در طراحی لوگو

اگر می خواهید ظاهری بالغ، کلاسیک و جدی داشته باشید، خاکستری بهترین رنگ است. سایه های تیره تر، مرموز تر به نظر می رسند. در حالی که سایه های روشن تر در دسترس تر هستند.

سفارش طراحی لوگو و آرم

برای ثبت سفارش طراحی لوگو حرفه ای خود، چه به زبان فارسی و چه انگلیسی، چه در سبک نشان تصویری و چه لوگوتایپ یا لوگوی تلفیقی، بهتر است ابتدا با کارشناسان ما تماس گرفته که هم به شما به صورت رایگان مشاوره بدهند و هم بابت هزینه طراحی و همینطور فرایند و مراحل ثبت سفارش طراحی شما را راهنمایی کنند.

طراحی لوگو ارزان

تعرفه و قیمت طراحی لوگو حرفه ای در مجموعه سرو بسیار به صرفه است. تیم ما جهت پایین آوردن قیمت طراحی لوگو، ساخت لوگو را با کمک گرافیست های حرفه ای انجام می دهد که سالها در این زمینه فعالیت داشته اند. همین موضوع نیز باعث شده تا لوگو طراحی شده طبق خواسته ها و نیاز های کارفرما با هزینه بسیار پایین تر نسبت به رقبا طراحی شود.

از دیگر نکات مهم هنگام استفاده خدمات سفارش ساخت لوگو این است که تیم طراحی بارمان وب شما را درک کرده باشند تا بتوانند آن را به مشتریان شما منتقل کنند. هنگام سفارش ساخت لوگو باید به این مسئله توجه کنید که اندازه لوگوها برای استفاده در طیف وسیعی از رسانه ها و بستر ها باید قابل تغییر باشند. در نهایت به این موضوع توجه کنید که سفارش لوگو به خلاقیت نیاز دارد و بهتر است دست طراحان را در این زمینه باز بگذارید.