راهنمای استفاده از سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

شرکت دیجیتال مارکتینگ بارمان وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اختصاصی، سئو تضمینی ،تبلیغات در گوگل و طراحی گرافیک

راهنمای استفاده از سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

۲ بازديد

سئو محلی برای کسب و کارهای سنتی و مشاغلی با بازار هدف محلی دارای اهمیت می باشد. سئو محلی همانند سئوی ملی یا جهانی، برای کسب برتری در دورنمای دیجیتال شامل بهترین استراتژی ها و راهکارها است.برای سئو سایت  مفید است.

الگوریتم محلی گوگل چگونه کار می کند؟

یادگیری ماشینی به این معنی است که دقیقاً نمی توان نحوه عملکرد هر یک از الگوریتم های جستجوی Google را در هر روز مشخص کرد. فقط یک مهندس گوگل قادر به ارائه مشاوره کاملاً دقیق در مورد این موضوع است. با این اوصاف، بازاریابان برای شناسایی موثرترین استراتژی های سئو محلی، معمولا آمارها و ترندها را پیگیری می کنند.

1-بک لینک ها کلیدی هستند

با وجود تمام تغییرات ایجاد شده در الگوریتم جستجوی گوگل در طول سال ها، بک لینک ها به شدت با رتبه بندی جستجو هماهنگ هستند. از جمله نتایجی که برای جستجو های محلی طراحی شده اند. برای مشاغل کوچک، این یک مزیت خاص است زیرا رقابت محلی کمتر درگیر بک لینک سازی در مقیاس بزرگ و سایر تکنیک های سئو سایت است.

2-پروفایل کسب و کار گوگل موجب تقویت نتایج محلی می شود

پروفایل کسب و کار گوگل موجب تقویت نتایج محلی می شود

تقاضای پروفایل کسب و کار با امتیاز جستجوی محلی بالاتر مرتبط است. کسب و کارهایی که دارای پروفایل تأیید شده مالک یا صفحات بررسی فعال و محتوای تکمیلی مانند عکس ها هستند. به مراتب عملکردی بهتری نسبت به کسب و کارهایی با پروفایل های ناقص دارند.

افزایش نتایج hyperlocal

مدت هاست که سئوی محلی یک تاکتیک بازاریابی برای عملیات های سنتی بوده است. اما افزایش جستجوها با استفاده از عباراتی مانند "نزدیک من"، همراه با قابلیت های برچسب گذاری جغرافیایی گوگل، منجر شده که تحلیل گر ها و استراتژیست ها آن را  hyperlocal نامگذاری کنند. برخلاف جداسازی جستجو ها بر اساس داده های موقعیت مکانی، گوگل عمیق تر می شود. و پیشنهاداتی را در نزدیکی کاربر ارائه می دهد. در حالی که هیچ راهی برای نزدیکی اجباری به جستجوگران وجود ندارد، به کسب و کارها توصیه می شود. که محتوا را طوری بهینه سازی کنند. که تا حد ممکن پارامترهای جستجو را در خود جای دهد تا بهترین خدمات را به کسانی که در محدوده نزدیک به گوگل هستند را ارائه دهند. از اینرو، با امکانات فیلترینگ جدید که مستقیماً روی خود SERP ها موجود است. هرچه اطلاعات بیشتری در دسترس قرار دهید، بهتر است.شرکت آرماناوب در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت زیادی دارد.

آیا می توانم بدون مکان تعیین شده با سئوی محلی مواجه شویم؟

بله! نحوه کار به این صورت است:

روی مکان های فردی تمرکز کنید

برای کسب و کارهایی که مکان های متعددی دارند، یا به چندین منطقه متفاوت خدمات می دهند، بهتر است روی هر یک از این ها به صورت جداگانه در سطح محلی تمرکز کنید. بهینه سازی مکان های فردی یک راه حل ارزشمند برای کسانی است که دارای مناطق عملیاتی متعدد منطقه ای و تیم مدیریتی بزرگی هستند.

آدرس ها را در فهرست های کسب و کار حذف کنید

اگر شرکت شما به یک بازار ملی خدمات می دهد یا مکان فیزیکی ندارد، همچنان می توانید خدمات یا فرصت های خود را در برخی از سایت های فهرست مشاغل محلی به نمایش بگذارید. در حالی که گزینه های مشخص موقعیت مکانی، مانند پروفایل کسب و کار گوگل، ممکن است امکان پذیر نباشد. صفحاتی مانند Angie's List و Bing's Business Portal به شرکت ها اجازه می دهد. تا بدون اطلاعات مکان خاص، لیست تهیه کنند. این نوع فهرست بندی می تواند به شما این امکان را بدهد که بزرگ ترین مناطق مترو را در شعاع خدمات خود قرار دهید. بدون اینکه نیاز به جداسازی یک پایگاه خانه خاص داشته باشید.ضمنا هرچه لیست ها و فهرست های بیشتری در آن باشید، بهتر است.

شعاع دایرکتوری (فهرست )محلی تنظیم کنید

اگر چندین فروشگاه در مجاورت دارید، بسیار مهم است که شعاع مربوط به هر فروشگاه را متمایز کنید. با نقشه برداری دقیق مکان های خود، جایی که مشتریان شما در آن لوکشین با شما مسافت دارند. می توانید در مورد چگونگی استفاده از انتخاب مکان هایتان در پروفایل کسب وکار گوگل خود دقیق تر ظاهر شوید. زیرا هر چه شما دقیق تر باشید احتمال بیشتری وجود دارد که با بازار هدف خود هماهنگ شوید.

گوگل پک 3 GOOGLE PACK چیست؟

بسته گوگل 3، شاه کلید رتبه بندی SERP محلی است. 46 درصد از جستجوگران گوگل به دنبال اطلاعات محلی هستند. که تقریباً هر بار در SERP ظاهر می شود. به خصوص سه رتبه اول ، تقریباً همه جستجوگران روی یک نتیجه از صفحه اول کلیک می کنند. زیرا با استفاده از چند روش سئوی محلی، می توانند رتبه بندی خود را بهبود ببخشند تا در نهایت مورد هدف بسته گوگل 3 واقع شوید.برای مثال اگر «بهترین پیتزا دیپ دیش»  را جستجو کنید. گوگل نتایج را بر اساس نزدیکی به مکان و سابقه جستجوی قبلی به ترتیبی که برای شما مناسب تر است نمایش می دهد. هدف گوگل این است که شما را به نزدیکترین مکان راهنمایی کند. که معیارهای «بهترین پیتزا دیپ دیش» را برای شما برآورده کند. سه نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است. و همیشه شما را به سه مکان پیتزا با رتبه برتر در نزدیکی شما راهنمایی می کند. این سه نتیجه برتر اغلب در یک «بسته» یا همان "بسته 3 گوگل" با دسترسی آسان گردآوری می شوند.

گوگل پک 3 GOOGLE PACK چگونه بر سئوی محلی تأثیر می گذارد؟

بسته 3 گوگل روشی که کسب و کارها باید به سئوی محلی بپردازند را به طور اساسی متحول کرده است. این بسته به هدف قطعی جایابی تبدیل می شود. که در نهایت بهینه سازی صحیح وب سایت و صفحات دایرکتوری محلی حول آن هدف می چرخد. چرا؟ زیرا 92 درصد از جستجوگران نتایج محلی صفحه اول را انتخاب می کنند. که 33 درصد اولین نتیجه را انتخاب می کنند.

چگونه می توانم در گوگل پک 3 GOOGLE PACK رتبه بندی کنم؟

چهار فاکتور مهم در رتبه بندی بسته محلی از نظرسنجی عبارتند از: صفحه پروفایل کسب و کار گوگل، مرجع لینک ، بررسی ها و بهینه سازی صفحه. از اینرو، با تنظیم سئوی محلی خود بر اساس همین فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه بندی،می توانید. امتیاز رتبه خود را افزایش دهید.

پروفایل کسب و کار Google خود را تکمیل کنید

 سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

ابتدا مطمئن شوید که پروفایل کسب و کار Google خود را درخواست داده اید. سپس، فیلدها را با اطلاعات دقیق پر کنید. اطلاعات نادرست پروفایل کسب و کار Google به اعتبار شما در Google لطمه می زند. حتما به انطباق و هماهنگی اطلاعات در دایرکتوری محلی توجه و دقت زیادی داشته باشید. زیرا اگر دایرکتوری های مختلف اطلاعات متفاوتی در مورد کسب و کار شما نشان دهند. گوگل شرکت شما را غیرقابل اعتماد خواهد دید. همچنین ابزارهایی مانند Yext و Moz Local می توانند به شما در مدیریت دایرکتوری های خود کمک کنند.

1- بک لینک محلی بسازید

ایجاد بک لینک به ویژه برای مشاغل محلی برای ایجاد ارتباط و ایجاد ترافیک بسیار مهم است. اگر رستوران پیتزای محلی شما در فهرست راهنمای محلی یا سایر صفحات کسب و کار محلی فهرست شده باشد. باعث رشد شرکت شما از نظر ارتباط، اعتماد و اعتبار در میان جستجوگران محلی خواهد شد و رتبه بندی SERP گوگل حول ارتباط و ارزش می چرخد.برای سئو و بهینه سازی سایت مفید است.

2- اضافه کردن تصاویر

همانطور که ضرب المثل می گوید، یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و این در تجارت صادق است. قبل از بازدید از ویترین فروشگاه، بیشتر مشتریان دوست دارند ایده خوبی از آنچه وارد می شوند داشته باشند. به منظور ارائه زمینه بیشتر به عملیات شما، هویت برند شما و خدماتی که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند، تصاویر بسیار مفید هستند.

3- به طور منظم Google Posts را ایجاد کنید

Google Posts این فرصت را فراهم می کند که محتوا را مستقیماً در نمایه کسب و کار خود پست کنید و میزان اطلاعات موجود در مورد جنبه های منحصر به فرد شرکت شما را افزایش دهد. یک راه عالی برای برقراری ارتباط با اطلاعات صنعت، اشتراک گذاری رویدادهای آینده، ارسال تغییرات در ساعات تعطیلات یا گسترش برند شما، استفاده از Google Posts می تواند فهرست شما را تکمیل کند و جزئیات بیشتری را ارائه دهد که مشتریان می توانند از آن برای تصمیم گیری خرید استفاده کنند.

4- به سوالات پاسخ دهید

نمایه کسب و کار Google شما برای ارائه انبوهی از اطلاعات به خریداران بالقوه در نظر گرفته شده است. این شامل فرصتی برای پرسیدن سوال می شود. کاربران می توانند در مورد هر چیزی از طریق نمایه های کسب و کار Google پرس و جو کنند، و راه دیگری را برای شما فراهم می کند تا اطلاعاتی را که مصرف کنندگان می خواهند بدانند به اشتراک بگذارید. با این حال، یک نکته وجود دارد: صاحبان مشاغل تنها کسانی نیستند .که اجازه ارسال پاسخ را دارند. هر کاربر Google می تواند به سؤالات پاسخ دهد، بنابراین اگر شما رهبری را بر عهده نگیرید. شخص دیگری ممکن است این کار را برای شما انجام دهد. و هیچ تضمینی وجود ندارد که از آنچه آنها می گویند خوشتان بیاید. به جای تاس انداختن و به خطر انداختن پاسخ های اشتباه یا انتقاد ناعادلانه، این وظیفه را بر عهده بگیرید که به سوالاتی که برای کسب وکارتان مطرح می شود. پاسخ های دقیق بدهید.

5- به نظرات پاسخ دهید

بررسی ها بخش مهمی از حفظ شهرت آنلاین هستند و Google مکانی محبوب برای نظرات مشتریان است. مانند سایر سایت های بررسی، نمایه های کسب و کار Google راهی را برای کسب و کارها فراهم می کند. تا به بررسی ها پاسخ دهند، دری را برای قدردانی، قدردانی و در صورت لزوم عذرخواهی باز می کند. زمانی که انتقاد سازنده یا غیر سازنده ای دریافت می کنید.پاسخ دادن بسیار مهم است. بررسی های منفی روشی برای زندگی بیشتر مشاغل است، اما نیازی به اجازه دادن به اطلاعات نادرست یا نادرست وجود ندارد. بدون توضیح، مصرف کنندگانی که فهرست شما را مرور می کنند ممکن است نظرات نادرست را باور کنند که به اعتبار شما آسیب می زند.

نمایه کسب و کار گوگل چیست؟

پروفایل کسب و کار گوگل نام فهرست کسب و کار گوگل است. که اطلاعاتی درباره شرکت ها در هر اندازه ای از جمله نام تجاری، ساعات کار، اطلاعات تماس و پیوندهای وب سایت ارائه می کند. نتایج نمایه کسب و کار Google به طور خودکار، معمولاً در سمت راست یا بالای نتایج موتور جستجوی ارگانیک نشان داده می شوند. در بسیاری از موارد، این اطلاعات از منابع دیگری مانند صفحات فیس بوک یا وب سایت ها استخراج می شود، که کم و بیش موثق هستند.

سئو محلی در مقایسه با سئو ملی

هر کسب و کاری برای موفقیت دیجیتال بهینه، باید مشخص کند. که سئو محلی بهتر است یا ملی. این پاسخ می تواند به طور موثری مسیر یک فعالیت را تعیین کند. و به احتمال قوی مشتریان مراجعه کند و شانس نرخ کلید افزایش یابد.

سئو محلی

کلمات کلیدی سئو محلی اغلب برای جغرافیایی خاص هستند. مانند نام محله ها، شهرها، ایالت ها و شهرستان ها. بسیاری از شرکت ها با نگرش محلی اطمینان می دهند که لیست کالاها و خدمات در فهرست های راهنما مانند بیزنس گوگل،لیست انجی و yelp موجود هستند! حتما از زبان و عبارات آشنا برای جستجوگران محلی استفاده کنید. با قرار گیری موقعیت در مقیاس بزرگتر سئو محلی برای صاحبان مشاغلی که دارای یک یا چندین موقعیت مکانی هستند، بهترین عملکرد است.

سئو ملی

 سئو محلی در بهینه سازی وب سایت

سئو ملی بر روی بهینه سازی از دیدگاه وسیع تر تمرکز دارد. برای برندهای ملی، مانند شرکت های تجارت الکترونیک یا بیزنس های بزرگ با مکان های پراکنده در سراسر کشور، مشتریان دیگر به یک منطقه جغرافیایی خاص محدود نمی شوند. بنابراین، استراتژی های بازاریابی نیازی به استفاده از مواردی مانند کلید واژه های محلی یا دایرکتوری های تجاری منطقه ای ندارند. زیرا این می تواند برای کسانی که به دنبال خدمات هستند، گیج کننده باشد. به جای ترکیب اصطلاحات و عبارات محلی، روی ترکیبی از کلمات کلیدی گسترده و طولانی که با برند و خدمات شما مطابقت دارند، تمرکز کنید.

تعیین بهترین مسیر

اگر مطمئن نیستید که به بهترین نحو توجه خود را به کجا متمرکز کنید، نگاهی عینی به مخاطبان، اهداف و اثربخشی کمپین های فعلی تان می تواند به هدایت فرآیند کمک کند.

  • جمعیت شناسی کلیدی شما کیست؟ آنها کجا ساکن هستند؟
  • آیا موقعیت مکانی دارید که مشتریان از آن بازدید کنند یا اینکه سفارشات خود را ثبت می کنند و محصولات یا خدمات را از راه دور دریافت می کنند؟
  • آیا آدرس پستی شما بر ماهیت یا کیفیت خدمات ارائه شده تأثیری دارد؟
  • آیا در تلاش برای ایجاد ارتباطات در جامعه محلی خود هستید، یا آیا اهداف تجاری شما حضور منطقه ای را نادیده می گیرد؟

نحوه پاسخ دادن به این سؤالات به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا استراتژی محلی برای شما مؤثرتر است یا خیر. به خاطر داشته باشید که سئوی شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، مشاغل با موقعیت مکانی و مشتریان محلی و همچنین تجارت آنلاین پر رونق باید از استراتژی های سئو محلی و ملی استفاده کنند.

شرکت طراحی سایت آرماناوب

وب سایت و فهرست های محلی شما برای مطابقت با استانداردها گوگل و ظاهر شدن در رتبه بندی های مطلوب به بهینه سازی نیاز دارد. اگر مصمم هستید که وقت خود را به سایر جنبه های مهم تجارت خود اختصاص دهید؟ حتما با یک شرکت سئو و بهینه سازی سایت صحبت کنید. شرکت برنامه نویسی آرماناوب به ارائه خدمات سئو سایت اختصاص داده شده است که در واقع دید شرکت شما را بهبود می بخشد. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد سئوی سایت صحبت کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.